SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Małgorzata Tereszczenko i Marcin Sosiński współzarządzają McCann

Małgorzata Tereszczenko oraz Marcin Sosiński awansowali na stanowiska co-managing directorów w agencji reklamowej McCann. Będą razem kierować działaniami operacyjnymi agencji.

Małgorzata Tereszczenko funkcję co-managing directora będzie łączyć ze stanowiskiem client management lead i udziałem w rozszerzonym zarządzie spółki. Nadal będzie odpowiadać też za efektywność zespołu client management.  Tereszczenko pracuje w McCann od 2016 roku, gdzie od początku była odpowiedzialna za obsługę i rozwój działań dla marki Mastercard. Stworzone pod jej sterami liczne kampanie zdobyły szereg nagród i wyróżnień na branżowych konkursach.

Tereszczenko wcześniej związana była z Havas Worldwide jako group account director oraz Saatchi & Saatchi jako business director. Pracowała dla takich klientów jak: P&G, Maspex, Peugeot, Bank Pekao, Bank BNP Paribas, Cadbury, Wedel.

- To dla mnie ogromne wyróżnienie i kolejny krok w moim rozwoju zawodowym. Cieszę się, że moje zaangażowanie w kluczowe projekty agencji zostało docenione i powierzono mi możliwość wpływania na decyzje na poziomie operacyjnym. Wysokie standardy i nasza budowana na nowo kultura współpracy zarówno w agencji jak i z klientami w środowisku pracy zdalnej jest cenionym wyróżnikiem przez naszych partnerów - mówi Małgorzata Tereszczenko.

Marcin Sosiński współzarządza McCann Poland

Marcin Sosiński funkcję co-managing directora będzie łączył z zarządzaniem kreacją McCann i udziałem w rozszerzonym zarządzie spółki. Z branżą reklamową związany od 18 lat, z czego dwie trzecie swojej kariery spędził w McCann. Zaczynał jako art director, żeby od 2018 już jako executive creative director zarządzać działem kreacji. Na swoim koncie ma kilkadziesiąt nagród i wyróżnień na festiwalach reklamowych za granicą i w Polsce. Jest też członkiem zarządu Klubu Twórców Reklamy.

- Cieszę się, że firma stawia przede mną coraz to większe wyzwania, dając szansę na osobisty rozwój i wpływ na rozwój marki na polskim rynku reklamowym - powiedział Marcin Sosiński.

McCann Poland wzmacnia strukturę

Jak poinformowano w komunikacie, "zmiany w McCann Poland na poziomie operacyjnym to jeden z elementów ewolucji struktury, która ma za zadanie wzmocnić działania grupy w Polsce, umożliwiając rozwój swoich kluczowych ludzi".

W ubiegłym roku Polski oddział McCann został przekształcony w agencję afiliowaną z siecią McCann Worldgroup. 100 proc. udziałów w agencji wykupili Wojciech Borowski, dotychczasowy Group CEO McCann Poland i Krzysztof Kawa, dotychczasowy Group CFO McCann Poland. Agencja utrzymała swoje relacje z klientami, a także dostęp do międzynarodowych zasobów sieci McCann.

McCann Poland ma w portliofio takich klientów jak Coca-Cola, L'Oreal, Mastercard, GSK, Novartis, KFC, Reckitt Benckiser.

Dołącz do dyskusji: Małgorzata Tereszczenko i Marcin Sosiński współzarządzają McCann

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Janicki
Raczej koniec McCanna. Sieć sobie poszła. Klienci lokalni nie przychodzą. Kwestia czasu.
odpowiedź