Małgorzata Witkowska nową dyrektor e-commerce w Grupie Skipwish

Małgorzata Witkowska objęła stanowisko dyrektor e-commerce w Grupie Skipwish, zajmującej się dystrybucją dziecięcych marek premium.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Małgorzata Witkowska nową dyrektor e-commerce w Grupie Skipwish
Małgorzata Witkowska

Małgorzata Witkowska będzie m.in. odpowiedzialna za skalowanie sprzedaży oraz rozwój marketingowy i logistyczny trzech sklepów internetowych. Wśród nich jest Mamissima, Hlonda6 oraz Cartersoshkosh. Finalnie Witkowska ma wypracować między nimi synergię kosztową i zasobów ludzkich. Długoterminowym celem będzie stworzenie strategii marki własnej e-commerce’u Mamissima.pl. Kolejnym etapem będzie opracowanie mechanizmów pozwalających na kupowanie w wymienionych sklepach produktów z wybranych rynków Europy Środkowo-Wschodniej.

Małgorzata Witkowska zarządzała marką Mamissima

Z branżą e-commerce Małgorzata Witkowska jest związana od ponad 10 lat. Od 2020 roku obejmowała stanowisko prezesa zarządu sklepu Mamissima. Wówczas doprowadziła do znacznej poprawy wyników finansowych firmy, dzięki aktywnym działaniom w zakresie optymalizacji kosztów, analizy sprzedaży i marketingu. Rok później brała czynny udział w sprzedaży udziałów spółki, a po przejęciu jej przez Moliera2 została dyrektorem zarządzającym sklepu Mamissima.

– Przez ostatnie lata Małgorzata nie tylko doskonale poznała markę, firmę i cały rynek, ale także świetnie zadbała o e-sklep w niełatwych dla niego czasach. Ma głowę pełną pomysłów, których z różnych powodów wcześniej nie mogła realizować. Jest pełna optymizmu, zapału do dalszego działania i wierzy w dynamiczny rozwój Mamissimy w ramach naszej Grupy – podkreśla Maciej Tygielski, dyrektor generalny Skipwish.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały