Małgorzata Witkowska nową dyrektor e-commerce w Grupie Skipwish

Małgorzata Witkowska objęła stanowisko dyrektor e-commerce w Grupie Skipwish, zajmującej się dystrybucją dziecięcych marek premium.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Małgorzata Witkowska nową dyrektor e-commerce w Grupie Skipwish
Małgorzata Witkowska

Małgorzata Witkowska będzie m.in. odpowiedzialna za skalowanie sprzedaży oraz rozwój marketingowy i logistyczny trzech sklepów internetowych. Wśród nich jest Mamissima, Hlonda6 oraz Cartersoshkosh. Finalnie Witkowska ma wypracować między nimi synergię kosztową i zasobów ludzkich. Długoterminowym celem będzie stworzenie strategii marki własnej e-commerce’u Mamissima.pl. Kolejnym etapem będzie opracowanie mechanizmów pozwalających na kupowanie w wymienionych sklepach produktów z wybranych rynków Europy Środkowo-Wschodniej.

Małgorzata Witkowska zarządzała marką Mamissima

Z branżą e-commerce Małgorzata Witkowska jest związana od ponad 10 lat. Od 2020 roku obejmowała stanowisko prezesa zarządu sklepu Mamissima. Wówczas doprowadziła do znacznej poprawy wyników finansowych firmy, dzięki aktywnym działaniom w zakresie optymalizacji kosztów, analizy sprzedaży i marketingu. Rok później brała czynny udział w sprzedaży udziałów spółki, a po przejęciu jej przez Moliera2 została dyrektorem zarządzającym sklepu Mamissima.

– Przez ostatnie lata Małgorzata nie tylko doskonale poznała markę, firmę i cały rynek, ale także świetnie zadbała o e-sklep w niełatwych dla niego czasach. Ma głowę pełną pomysłów, których z różnych powodów wcześniej nie mogła realizować. Jest pełna optymizmu, zapału do dalszego działania i wierzy w dynamiczny rozwój Mamissimy w ramach naszej Grupy – podkreśla Maciej Tygielski, dyrektor generalny Skipwish.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"