Małpka Express z Telma Group Communications

Telma Group Communications rozpoczęła promocję sieci sklepów typu convenience - Małpka Express.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Do zadań agencji należą działania media relations, wsparcie komunikacyjne i wizerunkowe poszczególnych otwarć sklepów, komunikacja kryzysowa oraz bieżące doradztwo w zakresie public relations.

Osobami odpowiedzialnymi za projekt po stronie agencji są Lidia Mączyńska i Justyna Gawrońska. Agencję wyłoniono w wyniku rekomendacji. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Małpka Express zadebiutowała na polskim rynku w marcu 2012 roku. W asortymencie sklepów znajdują się m.in. artykuły spożywcze, świeże owoce i warzywa oraz szeroki wybór alkoholi, papierosy i prasa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu