Mały Głód jako The Grumbler reklamuje Danio w Wielkiej Brytanii (wideo)

Mały Głód, znany od 10 lat brand hero marki Danio, został wykorzystany w kampanii promującej ten produkt na rynku brytyjskim. Akcję przygotowały firmy Y&R Poland i Opus Film.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Mały Głód jako The Grumbler reklamuje Danio w Wielkiej Brytanii (wideo)

W półminutowym klipie bohaterowie podróżujący samochodem napotykają na drodze szalonego motocyklistę. Za kierownicą jednośladu siedzi The Grumbler - angielski odpowiednik Małego Głoda, postaci dobrze znanej z reklam promujących w Polsce markę Danio.

Grumbler zmusza podróżnych do zjechania na pobocze i szykuje się do ostatecznego ataku. Jak zwykle w spotach tej serii złośliwą postać przegania pierwsza łyżeczka Danio, po którą sięga jeden z bohaterów spotu.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/10-lat-malego-gloda-w-reklamach-danio-case-study ## 

 

30-sekundowy film jest częścią kampanii reklamowej Danio prowadzonej w Wielkiej Brytanii przez Danone London. Oprócz spotu przewidziano reklamy outdoorowe w londyńskim metrze. Od stycznia br. maskotka jest wykorzystywana także w reklamach Danio we Francji.

Za brytyjską kampanię odpowiada agencja Y&R Poland, która 10 lat temu wprowadziła na polski rynek postać Małego Głoda. Klip został wyreżyserowany przez Terry’ego Riettę, a produkcję przygotował Opus Film.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję