SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Mam talent! 10” oglądało 2,9 mln widzów. TVN liderem rynku

Dziesiąta edycja „Mam talent!” miała średnio 2,90 mln widzów. To o 140 tys. oglądających mniej niż rok wcześniej, ale TVN w czasie emisji formatu nadal był zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 40,33 mln zł.

Article

„Mam talent! 10” na antenie TVN oglądać można było w soboty o godz. 20.00, w okresie od 9 września do 2 grudnia br. Średnia widownia premierowych odcinków show wyniosła 2,90 mln osób, co przełożyło się na 19,66 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 17,53 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 18,69 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię, wynoszącą 3,40 mln oglądających, zgromadził nadawany na żywo finałowy odcinek talent-show. Wyjątkowo wystąpił w nim były juror programu Kuba Wojewódzki.

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. format stracił 140 tys. widzów. Dziewiątą serię „Mam talent!” śledziło 3,04 mln osób, co przełożyło się na 20,11 proc. udziału w grupie 4+, 19,50 proc. w grupie 16-49 i 19,48 proc. w grupie 16-49.

„Mam talent!” w swoim paśmie pozostał zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajęła TVP2, która miała 11,14 proc. udziału. Stacja ta w tym czasie emitowała gł. konkurencyjne show „The Voice of Poland”. Trzeci był Polsat (gł. pasmo filmowe; 9,91 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. serwis pogodowy, „Komisarz Alexa” i filmy fabularne; 7,93 proc.).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach dziesiątej serii formatu wyniosły 40,33 mln zł. Dla porównania, dziewiąta edycja z reklam zarobiła 34,79 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Zwycięzcą 10. edycji „Mam talent!” został 15-letni Lukas Gogol z Chrościna.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w pierwszym półroczu 2017 roku wyniósł 9,79 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Mam talent! 10” oglądało 2,9 mln widzów. TVN liderem rynku

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widz
Oglądalność 👌.... nawet 3.401.598... Brawo TVN
odpowiedź
User
widz
.. "Mam talent " rządzi.
odpowiedź
User
rynienka
Program - kloc, dawno się przejadł. O ujawnianych talentach nie słychać. Najczęściej są to dzieci, które nie mogą rozporządzać zarobionymi przez siebie pieniędzmi. Płacząca Foremniaczka turlająca się ze szczęścia po stole jurorskim, surowy wujek Augustin, który pogrozi paluszkiem, ale potem pokornie powie, że wszyscy są piękni i wchodząc na scenę będzie się lansował i Chylińska, która niczym wąż zrzuciła skórę i stała się ciocią-klocią do pokazywania w prime time ku uciesze gawiedzi. Istna mieszanka wybuchowa.

Do tego dwóch śmieszków za kulisami, którzy od 10 sezonów gadają to samo, tylko używając różnych słówek udają, że za każdym razem wnoszą coś nowego.

W następnej edycji niespotykanym na skalę światową talentem będzie dziewczynka potrafiąca wysiusiać się ręką i chłopczyk, który widzi pupą. Jury zapewne już na to czeka.
odpowiedź