SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,60 mln widzów „Mam talent! 14”, TVN liderem rynku

Średnia oglądalność czternastej edycji „Mam talent!” wyniosła 1,60 mln osób. W porównaniu do poprzedniej serii program stracił 260 tys. widzów. TVN w czasie jego emisji był liderem rynku telewizyjnego - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Miłosz Bachonko, zwycięzca „Mam talent! 14”; fot. TVNArticle

Czternasta seria „Mam talent!” nadawana była w TVN w soboty o godz. 20.00, w okresie od 3 września do 26 listopada br. Z danych Nielsen Audience Measurement - opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl - wynika, że talent-show w jesiennej ramówce gromadził średnio 1,60 mln widzów, co przełożyło się na 12,62 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 11,90 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwięcej widzów zgromadził ósmy odcinek. Przyciągnął przed telewizory uwagę 1,77 mln osób.

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. format stracił 260 tys. widzów. Trzynastą serię „Mam talent!” śledziło 1,86 mln osób, co przełożyło się na 14,43 proc. udziału w grupie 4+, 12,91 proc. w grupie 16-49 i 12,77 proc. w grupie 16-59.

TVN w trakcie emisji „Mam talent! 14” czyli w sobotnim paśmie między godz. 20.00 a 22.00 miał 11,38 proc. udziału. Stacja zajęła pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem była TVP2 z 11,27 proc. udziału. Trzecią lokatę zajęła TVP1 (9,92 proc.), a tuż za TVN znalazł się Polsat (3,96 proc.).

Wśród widzów w grupie 16-49 TVN też był liderem. Z kolei w grupie kobiet 25-49 z miast stacja była druga.

„Mam talent!” to polska edycja brytyjskiego formatu „Got Talent”. Celem programu jest wyłonienie zwycięzcy spośród osób prezentujących różnego rodzaju talenty artystyczne. Najlepszy uczestnik w polskiej edycji talent-show otrzymuje nagrodę pieniężną w wysokości 300 tys. zł.

Miłosz Bachonko zwycięzcą

Właśnie zakończoną edycję programu wygrał 12-letni Miłosz Bachonko. W nagrodę otrzymał 300 tys. zł.

Jurorami w czternastej odsłonie produkcji ponownie byli Jan Kliment, Małgorzata Foremniak i Agnieszka Chylińska. Show prowadzili Michał Kempa i Marcin Prokop.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 7,33 proc.

Dołącz do dyskusji: 1,60 mln widzów „Mam talent! 14”, TVN liderem rynku

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Takie są realia
Dobrze że TVN żyje na kroplówce z programów z innych krajów bo sam nie ma własnych produkcji tym bardziej które przyciągały by miliony
odpowiedź
User
Mikołaj
To znamienne że programy tego typu tracą w duzych stacjach po kilkanaście procent widowni rok do roku i nikt nie wyciąga racjonalnych wniosków co robić. Za rok daj Boże aby taki Mam Talent czy inny Voice osiągnął 1,4 mln. widzów.
odpowiedź
User
Oo
Nie rozumiem TVNu. Czemu wycieli tyle występów z eliminacji? Listopad i już po sezonie. Mogliby już chociaż dociągnąć do Świąt.
odpowiedź