SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Mam talent!” ogląda 2,5 mln widzów. TVN zdecydowanym liderem rynku

Jedenasta edycja „Mam talent!” po trzech odcinkach ma średnio 2,52 mln widzów. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej widownia talent-show niemal się nie zmieniła. TVN w czasie emisji formatu jest zdecydowanym liderem rynku.

Mam Talent 11 - jesień 2018 (fot. TVN/Mirosław Sosnowski) Article

„Mam talent! 11” na antenie TVN oglądać można w soboty o godz. 20.00, począwszy od 8 września br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków tej edycji show (pokazanych do 22 września) wyniosła 2,52 mln osób, co przełożyło się na 18 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów 19,45 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 17,84 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą widownię, wynoszącą 2,60 mln oglądających, zgromadził trzeci odcinek talent-show.

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. widownia formatu niemal się nie zmieniła. Dziesiątą serię „Mam talent!” po trzech odcinkach śledziło 2,56 mln osób, co przełożyło się na 18,21 proc. udziału w grupie 4+ oraz po 18,19 proc. w grupach 16-49 i 16-59.

„Mam talent!” w swoim paśmie jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVP2, która ma 10,29 proc. udziału. Stacja ta w tym czasie emituje gł. konkurencyjny show „The Voice of Poland”. Trzecia jest TVP1 (gł. pogoda, „Alarm!”, serwis pogodowy, „Dziewczyny ze Lwowa” i transmisje sportowe; 9,25 proc.), a czwarty - Polsat (filmy fabularne; 7,17 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,87 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Mam talent!” ogląda 2,5 mln widzów. TVN zdecydowanym liderem rynku

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marek
Nie nalezy porownywac jakies lewackiej papki z misyjnymi programami, ktore w tym czasie pokazuje TVP.
22 31
odpowiedź
User
Michał
Do Marek. A co jest w tym czasie takiego misyjnego w TVP?
Żenujący słaby serialik Dziewczyny z Lwowa?
A może bardzo misyjny The Voice z dziwacznym szpakiem na czele?
To jest misja? Haha. Ubawiłem sie. To jest paćka TVP.
18 23
odpowiedź
User
Tup
Ten program powinien zmienić nazwę na "Mam nudę!" Od dłuższego czasu nie występują tutaj osoby naprawdę zaskakujące swoim talentem, zrobiło się wtórnie.
35 36
odpowiedź
User
dodawanie nie boli
Lidetem rynku jest w tym czasie TVP, a nie TVN.
22 14
odpowiedź
User
hmm
tvp 2713 tys., tvn 2518 tys, kto jest liderem?
22 11
odpowiedź