SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Mama i ja" walczy o klienta

Rozpoczyna się trzymiesięczna kampania wody 'Mama i ja' w miastach Aglomeracji Śląskiej.

Reklama pojawi się na autobusach (formaty: busboard i fullback), tramwajach (format: tramboard) i w wiatach przystankowych.

Kampania poprzedzona została dwudniową akcją eventową pod hasłem "Przystanek Woda - Mama i ja". Na udekorowanych balonami przystankach i w środkach komunikacji miejskiej hostessy obdarowywały pasażerów butelkami wody oraz ulotkami. Z przystanków odjeżdżały darmowe autobusy i tramwaje dowożące pasażerów do centrów handlowych, w których odbywała się promocja. Równocześnie dziesięć tysięcy kobiet otrzymało informację SMS o trwającej akcji.

Kampanię zorganizowały firmy Wosana SA i Business Consulting Agencja Reklamowa.

Dołącz do dyskusji: "Mama i ja" walczy o klienta

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl