Mamadu.pl ma 102 tys. użytkowników, ASZdziennik.pl - 180 tys.

Serwis dla rodziców Mamadu.pl w listopadzie ub.r. odwiedziło 101,9 tys. internautów (real users), a satyryczny ASZdziennik.pl - 180,5 tys. Obie witryny zostały uruchomione przez Grupę naTemat z przekształcenia blogów.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
Mamadu.pl ma 102 tys. użytkowników, ASZdziennik.pl - 180 tys.
Anna Mucha i Tomasz Machała podczas podpisania umowy zakładającej spółkę Mamadu

Mamadu.pl i ASZdziennik.pl - podobnie jak sam naTemat.pl - nie są w Megapanelu PBI/Gemius objęte audytem site-centric, dlatego liczba ich użytkowników jest szacowana na podstawie aktywności w internecie ok. 11-12 tys. (w listopadzie ub.r. dokładnie 11,6 tys.) uczestników tego badania (liczba użytkowników jest podawana dla stron odwiedzonych przez minimum 40 panelistów). Nie wiadomo natomiast, jak dużo odsłon wykonują ani jak dużo czasu w tych serwisach spędzają użytkownicy.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/najpopularniejsze-serwisy-tematyczne-w-listopadzie-2014-roku ##

Skierowany dla rodziców Mamadu.pl został uruchomiony we wrześniu ub.r., w efekcie rozbudowania bloga Anny Muchy. W grudniu na stanowisku redaktor naczelnej serwisu Annę Kowalczyk zastąpiła Małgorzata Ohme.

ASZdziennik.pl w połowie października został przeniesiony z platformy Wordpress pod osobny adres, a jego autor Rafał Madajczak, pracujący w redakcji naTemat.pl od marca ub.r., zapowiedział, że będzie przygotowywał więcej wpisów.

Treści z Mamadu.pl i ASZdziennika są promowane na stronie głównej naTemat.pl (w listopadzie ub.r. portal zanotował 1,64 mln użytkowników). Oba serwisy są też obecne na portalach społecznościowych: facebookowy fanpage Mamadu ma 7 tys. użytkowników, natomiast ASZdziennik - działający już od czterech lat - ma 50,4 tys. fanów na Facebooku i 9,3 followersów na Twitterze.

Tomasz Machała, dyrektor zarządzający Grupy naTemat, w grudniu ub.r. informował Wirtualnemedia.pl, że oba serwisy osiągnęły rentowność już w pierwszym miesiącu działania.

W ostatnich miesiącach Grupa naTemat uruchomiła dwa kolejne serwisy tematyczne: w listopadzie ub.r. INNPoland.pl o innowacjach w rodzimej gospodarce i nauce (więcej o tym), a w styczniu br. - Władcy Sieci (działający jako sekcja portalu naTemat.pl) o blogerach i youtuberach (przeczytaj więcej).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu