'Mamo, to ja' liderem, 'Twoje Dziecko' najbardziej w dół

Najchętniej kupowanym miesięcznikiem dla rodziców w sierpniu 2008roku był magazyn "Mamo, to ja" (Edipresse Polska SA). Największyspadek sprzedaży zanotowało natomiast pismo "Twoje Dziecko"(również Edipresse Polska SA).

PP
PP
Udostępnij artykuł:

Sprzedaż ogółem "Mamo, to ja" w sierpniu br. wyniosła 95 270egz. i była o 6 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu ubiegłegoroku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasyopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Mam Dziecko" (WydawnictwoBauer), który w sierpniu sprzedał się w  ilości 88 775 egz. (wzrosto 17 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Dziecko" (AgoraSA) ze sprzedażą ogółem na poziomie 82 812 egz. (spadek o 6proc.).

Najbardziej w segmencie spadła jednak sprzedaż miesięcznika"Twoje Dziecko", który w sierpniu br. rozszedł się w ilości 54 903egz., czyli o 27 proc. mniej niż rok wcześniej.

Porównując dane z sierpnia br. do danych z poprzedniego miesiąca,widać, że największy wzrost sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik"Mamo, to ja", a największy spadek - pismo "Rodzice" (G+JPolska).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu