SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Mamuśki' nie są hitem Polsatu

Serial komediowy 'Mamuśki' dał Polsatowi pozycję lidera oglądalności w czasie jego emisji. Ale widownia sitcomu z tygodnia na tydzień topnieje.

Trzy pierwsze odcinki serialu komediowego Polsatu „Mamuśki” obejrzało średnio 2,53 mln widzów przy udziałach w rynku telewizyjnym na poziomie 22,11 proc. – wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Jeszcze lepsze wyniki osiągnęła produkcja w grupie widzów w wieku 16-49 lat, gdzie udziały wyniosły 23,84 proc.

Jednak z odcinka na odcinek serial ma coraz mniejszą widownię. Podczas gdy pierwszy epizod przyciągnął przed ekrany 3,1 mln widzów, to odcinek nadany w ostatni czwartek obejrzało już niemal milion widzów mniej.


Wszyscy 4+

Data AMR AMR % SHR %
01-03-2007 3 105 285 8,63% 25,31%
08-03-2007 2 347 135 6,52% 21,89%
15-03-2007 2 150 557 5,98% 18,93%
średnia 2 530 157 7,03% 22,11%


16-49

Data AMR AMR % SHR %
01-03-2007 1 594 854 8,43% 27,51%
08-03-2007 1 264 203 6,68% 24,98%
15-03-2007 1 085 082 5,74% 19,15%
średnia 1 312 657 6,94% 23,84%

Mimo spadającej oglądalności, w czasie emisji „Mamusiek” to właśnie Polsat jest liderem pod względem udziałów w rynku. Silnie zagraża mu jednak TVN, który będąc na drugim miejscu, traci do Polsatu jedynie niewiele ponad 50 tys. widzów (stacja emituje wtedy filmy fabularne).


Wszyscy 4+


AMR AMR % SHR %
Mamuśki - Polsat 2 530 157 7,03% 22,11%
TVN 2 475 780 6,88% 21,72%
TVP2 1 949 616 5,42% 17,10%
TVP1 1 186 155 3,30% 10,40%

Dzięki „Mamuśkom” Polsat poprawił wyniki czwartkowego pasma 22.00 – 22.25. Programy emitowane przez tę stację rok temu o tej właśnie porze przyciągały bowiem średnio 1,92 mln widzów przy udziałach w rynku wynoszących 15,58 proc., zaś w grupie 16-49 było to 1,15 mln osób, a udziały wyniosły 18,24 proc.

Wśród widzów serialu „Mamuśki” dominują kobiety, osoby w wieku powyżej 45 lat, mieszkańcy wsi i mniejszych miast, posiadający wykształcenie podstawowe.



ADH %
Płeć Mężczyźni 43,30%

Kobiety 56,70%
Wiek 4- 9 1,94%

10- 15 4,00%

16 - 19 2,86%

20 - 24 5,37%

25 - 29 9,78%

30 - 34 7,35%

35 - 39 7,98%

40 - 44 6,85%

45 - 49 11,70%

50 - 54 11,69%

55 - 59 10,51%

60+ 19,96%
Wlk.miasta Wieś 37,25%

< 50 tys. 27,17%

50-100 tys. 6,15%

100-200 tys. 9,32%

> 200 tys. 20,11%
Zawód Top management 7,22%

Pracownicy szczebla średniego 10,81%

Pracownicy fizyczni i rolnicy 23,15%

Emeryci 35,14%

Inne 23,69%
Wykształcenie Podstawowe 52,79%

Średnie 30,91%

Wyższe 10,35%

Inne 5,94%

Sitcom „Mamuśki” opowiada o perypetiach świeżo upieczonej pary małżeńskiej, która usiłuje ułożyć sobie po ślubie stosunki ze swoimi teściami. Głównymi bohaterami są młodzi warszawiacy Patrycja i Mirosław, którzy postanawiają się pobrać. On jest monterem telewizji kablowej, a ona pracownikiem międzynarodowej agencji reklamowej, gdzie wykonuje podrzędne i niezbyt kreatywne zadania. Różnica w wykształceniu nie jest dla nich żadną przeszkodą. Jednak zupełnie co innego sądzą rodzice bohaterów dla których ten ślub to mezalians. Próbują więc zniechęcić zakochanych do siebie.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Mamuśki' nie są hitem Polsatu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl