„Manifest Your Style” - Oskar Podolski promuje Answear (wideo)

Internetowy sklep odzieżowy pod hasłem „Manifest Your Style” zaczął kampanię reklamową swojej nowej kolekcji ubrań. Akcja jest realizowana we współpracy z grafikiem i filmowcem Oskarem Podolskim (znanym też jako O.ESU™1).

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Manifest Your Style” - Oskar Podolski promuje Answear (wideo)

Główny bohater akcji Oskar Podolski (O.ESU™1) to grafik, malarz, projektant, architekt, typograf i filmowiec. W spocie pokazuje niektóre ze swoich pasji i opowiada o nich. Kampania ma zachęcać do wyrażania swojej kreatywności i indywidualizmu oraz podkreślać, że to wartości bliskie Answear.

W ramach akcji rozpoczęto konkurs, w którym uczestnicy mogą przesyłać hasła definiujące ich życie. Wybrane hasła staną się motywem przewodnim nowej kolekcji Answear i tym samym częścią manifestu marki. Slogany można zgłaszać do 29 kwietnia, autorzy najlepszych zostaną nagrodzeni.

Spot na potrzeby akcji wyreżyserował Piotr Sawicki, produkcją zajęło się BDVStudio, a postprodukcją - Oskar Pospolitak.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska