SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mann i Materna twarzami Kredyt Banku do 2012 r. (wideo)

Wojciech Mann i Krzysztof Materna zostali twarzami reklamowymi Kredyt Banku. Pierwszą kampanię z ich udziałem, która będzie promować konto osobiste Ekstrakonto Plus, przygotowały firmy G7, Just, Starcom, Face Addicted i Face to Face.

Wojciech Mann i Krzysztof Materna jako twarze reklamowe Kredyt Banku mają wspierać jego nowy wizerunek i ofertę. Bank pod hasłem „Finanse z zasadami” zamierza wprowadzić w najbliższym czasie usługi i procesy, które dadzą klientom poczucie, iż są jego partnerami. – Dla wielu klientów banków ważne jest, aby czuć się ważnym i szanowanym. Oczekują oni uprzejmości, dobrej obsługi, dostępności pracowników, przystępnych cen produktów, przejrzystej oferty i rzetelności – uzasadnia Maciej Bardan, prezes zarządu Kredyt Banku.

Zaangażowanie Manna i Materny ma pomóc Kredyt Bank, żeby był postrzegany jako szanowany i szanujący, dostępny i bezpośredni, doceniający lojalność oraz wiarygodny i profesjonalny. Udział znanego duetu dziennikarzy i showmanów ma też zapewnić bankowi wyróżnialność. Ich wizerunek będzie wykorzystywany w komunikacji Kredyt Banku co najmniej do 2012 roku. Szczegóły umowy, w tym wysokość honorariów Manna i Materny, są objęte tajemnicą.

Pierwszym etapem współpracy będzie kampania konta osobistego Ekstrakonto Plus – bezpłatnego rachunku z oprocentowaniem wynoszącym 7 proc. Zalety tego konta od 22 maja będą pokazywać trzy spoty z udziałem Manna i Materny oparte na charakterystycznym dla nich inteligentnym dowcipie. Reklamy – w wersji 30- i 15-sekundowej – do końca czerwca będą emitowane w TVN, TVN 24,TVP 1,TVP 2,TVP Info, Polsacie oraz 30 kanałach z pakietów Discovery i At Media.


– Sięgnęliśmy po dowcipną oraz inteligentną stylistykę komunikacji, którą panowie Mann i Materna przez lata współpracy wypracowali i z którą są kojarzeni –
opisuje Tomasz Molenda, dyrektor departamentu marketingu Kredyt Banku. – I właśnie ten specyficzny styl, czasami ocierający się o absurd, ale zawsze kryjący głęboką treść, będzie nowym stylem komunikacji reklamowej Kredyt Banku, który wyróżni nas spośród konkurencji – przekonuje.

Kampania Ekstrakonta Plus obejmie również prasę, internet (m.in. VOD.onet.pl, Ipla.pl, Facebook, strona ekstrakontoplus.pl) oraz materiały BTL (m.in. witryny placówek banku i stoiska wystawiennicze).

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Just, hasło „Finanse z zasadami” wymyśliła agencja G7, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Za strategię i obsługę Kredyt Banku w social mediach odpowiada agencja Face Addicted, a kreację internetową i serwis ekstrakontoplus.pl przygotowała agencja Face to Face.
 

Dołącz do dyskusji: Mann i Materna twarzami Kredyt Banku do 2012 r. (wideo)

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ing
żenada
odpowiedź
User
multi
masakra
odpowiedź
User
klient banku
To jakaś paranoja. Rada nadzorcza powinna zapytać zarząd - po co ta szopka i kto zapłaci za nudne teksty dwóch starszych facetów. Paranoja po prostu. ten bank nie ma zdefiniowaej grupy targetowej - bazuje na postnomenklatrzue ( choćby część składu zarządu i menagementu, a ci obsadzają kolegów - emerytów w reklamie. to kogo Ci faceci przyciagną do banku? Bambosz biznes - nie sadzę, bo ci są w bgż.
Chyba, że to zarząd zrzucił się ze swoich honorariów na wynagrodzenie obu starszych, zmęczonych facetów. od lat -nie widać żadnych działań ożywiajacych geriatryka, jakim stal się ten, już niszowy bank.
odpowiedź