SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marcin Gortat w bohaterskiej kampanii sprzętu Asus

Pod hasłem „Asusu i Ty” ruszyła kampania reklamowa urządzeń Asus, której twarzą jest koszykarz Marcin Gortat. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy GPD Advertising i Wide Open.

W nowej kampanii Asusa Marcin Gortat oraz kilka innych osób zostają przedstawieni jako bohaterowie, którym dzięki sprzętowi tej marki udało się dokonać niezwykłych czynów. Reklamy pokazują różne urządzenia: laptopy, netbooki, tablety i phablety.

Kampania informuje też o dodatkowych atrakcjach: interaktywnej grze z Marcinem Gortatem, możliwości wygrania kupony o wartości 200 zł na zakup akcesoriów marki Asus oraz konkursie „Asusu i Ty”, w którym należy przedstawić najbardziej niesamowitą historię, a nagrodami są bony na zakupy o wartości 500 zł i 1000 zł oraz wyjazd do USA na mecz Marcina Gortata.

Działania reklamowe - zaplanowane do 20 października - obejmują internet, outdoor oraz centra handlowe w największych miastach (Warszawie, Katowicach, Łodzi, Poznaniu, Krakowie, Szczecinie), gdzie pojawią się stoiska prezentujące sprzęt Asus, natomiast 31 sierpnia w Złotych Tarasach w Warszawie odbędzie się impreza wspierająca fundację Marcina Gortata - MG13.


Twarzą kampanii jest zawodnik najlepszej ligi koszykarskiej świata Marcin Gortat oraz inni bohaterowie, którzy wraz z ASUS-em dokonali niezwykłych rzeczy.

Kreacje kampanii przygotowała agencja reklamowa GPD Advertising, a za działania w internecie odpowiedzialna jest agencja interaktywna Wide Open.

Dołącz do dyskusji: Marcin Gortat w bohaterskiej kampanii sprzętu Asus

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
SNSV
Asus? Ha ha ha! Nie, dziękuję!

https://www.google.pl/search?q=asus+serwis+forum+2013
odpowiedź
User
Mr White
nie jest to nic specjalnie nowego, ale ASUS wybrał chyba właściwy sposób na promocję swoich produktów jak i brandu
odpowiedź