SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marcin Gudowicz: odchodzę z biura reklamy Telewizji Polskiej

Marcin Gudowicz, najpóźniej z końcem marca br., przestanie kierować biurem reklamy Telewizji Polskiej - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. - Rozstaję się ze spółką za porozumieniem stron - mówi Wirtualnemedia.pl Gudowicz.

Marcin Gudowicz, fot. tvp Article

O tym, że Gudowicz najprawdopodobniej odejdzie z TVP portal Wirtualnemedia.pl informował już pod koniec stycznia br. O takim scenariuszu pisały też inne media, ale dyrektor zaprzeczał tym informacjom i zapewniał, że cały czas pracuje w Telewizji Polskiej.

Teraz Gudowicz potwierdził, że rozstaje się z TVP. Odchodzi ze spółki za porozumieniem stron. - Każdy zarząd ma prawo samodzielnie kształtować strategię biura reklamy, a ja mam prawo się z nią nie identyfikować - tak sprawę komentuje Marcin Gudowicz.

Swoją funkcję obecny dyrektor biura reklamy przestanie pełnić najpóźniej z końcem marca, ale prawdopodobnie nastąpi to wcześniej. Zależeć to będzie m.in. od znalezienia przez zarząd jego następcy. Potem Gudowicza będzie obowiązywać kilkumiesięczny zakaz konkurencji.

Marcin Gudowicz dyrektorem biura reklamy TVP został wiosną 2012 roku. Wcześniej związany był z Grupą Bauer Media, gdzie był dyrektorem biura reklamy i dyrektorem ds. negocjacji korporacyjnych, a także dyrektorem działu kluczowych klientów. Gudowicz w przeszłości pracował m.in. w Ringier Axel Springer na stanowisku key account manager oraz project leader, a także w firmie Media Express (obecnie ZPR Media)  jako dyrektor sprzedaży agencyjnej.

Pod koniec stycznia br. z biura reklamy TVP odszedł Mariusz Wyglądała, zastępca dyrektora ds. strategii. Zastąpiła go Barbara Klejnons, w przeszłości związana z brokerem Atmedia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Marcin Gudowicz: odchodzę z biura reklamy Telewizji Polskiej

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
San Martin
Nie sposób reklamować "dobrą zmianę"?!
37 23
odpowiedź
User
marketer
niewielka strata
32 39
odpowiedź
User
widz
BOŻE, TY widzisz i nie grzmisz..co wyprawia PIS w Telewizji publicznej.. To woła o pomstę do nieba. To przechodzi ludzkie pojęcie..Wywalić na bruk tyle ludzi...Ale to wszystko do czasu.Poczekajmy.
30 31
odpowiedź
User
do widz
Co wyprawia? Tych zmian jest za mało.Wyborcy PiS głosowali na m.in. radykalną zmiane w telewizji,a nie nad kosmetyczną,a na razie z SETEK pracowników telewizji zostało zmienionych może z 25 osób.To za mało,przynajmniej z 200 osób musi odejść z tvp.
33 38
odpowiedź
User
FrancóŻ
Gut czędż, czyli dobra zmiana. :-) :-) :-) jeszcze wszystko przed nami...
22 10
odpowiedź