SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Marcin Gut programmatic managerem w agencji Amnet

Do zespołu agencji Amnet, należącej do Dentsu Aegis Network Poland, dołączył Marcin Gut i objął stanowisko programmatic managera. Ostatnio zarządzał agencją Accuen (OMD).

Marcin Gut Article

Gut zarządza pięcioosobowym zespołem specjalistów, prowadzących kampanie dla klientów grupy DAN. Przez ostatnie 2,5 roku Gut stał na czele agencji Accuen, podmiotu z grupy OMD specjalizującego się w planowaniu i zakupie powierzchni reklamowej w modelu programmatic. Odpowiadał za tworzenie produktów reklamowych opartych na programmaticu oraz z wykorzystaniem big data. Pracował także w Havas Media jako programmatic media manager. Wcześniej zarządzał kampaniami internetowymi w Media Contacts.

Z wykształcenia jest socjologiem, z branżą mediową jest związany od kilkunastu lat.

Agencja Amnet zajmuje się zakupem mediów w modelu programmatic buying (RTB) w kampaniach typu performance i brandingowych.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Marcin Gut programmatic managerem w agencji Amnet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing