Marcin Kalinowski: z Focus Media Group do Bardzo

Marcin Kalinowski został szefem nowo utworzonego działu business development w agencji reklamowej Bardzo. Wcześniej pracowała m.in. w agencjach Focus Media Group i Directors oraz w firmach Kimberly Clark, Philip Morris Polska Distribution i Scandinavian Tobacco.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Marcin Kalinowski: z Focus Media Group do Bardzo
Marcin Kalinowski

W agencji Bardzo Marcin Kalinowski odpowiada za rozwijanie i budowanie nowych struktur, pozyskiwanie nowych klientów oraz strategię komunikacji. Agencja zmieniła już swoje procedury dotyczące pozyskiwania nowych klientów i procesów przetargowych.

- Mamy konkretną wizję rozwoju, aby zapewnić agencji osiągnięcie odpowiedniej skali i silnej, stabilnej pozycji na rynku. Stąd decyzja o rozpoczęciu współpracy z Marcinem - tłumaczy Hubert Stadnicki, założyciel, właściciel i dyrektor kreatywny Bardzo. - Chcemy też poszerzać nasze kompetencje poza obszarem ATL, aby zapewnić klientom kompleksową obsługę. W tym celu rozpoczęliśmy już rozwijanie struktur digitalowych, które uzupełnią naszą aktualną ofertę ATL i BTL - zapowiada.

Agencja Bardzo istnieje od 2010 roku. Zajmuje się stałą obsługą marek Allegro, Tyskie i „Gazeta Wyborcza”, realizowała też projekty dla marek Getin Bank, Noble Bank, Expander i Aviva, a pod koniec ub.r. wygrała przetarg na obsługę dwóch produktów marki Tymbark. Zespół firmy liczy obecnie 18 osób.

Marcin Kalinowski poprzednio przez prawie dwa lata pracował jako planning & business development director w Focus Media Group, a przez rok był strategy & new business directorem w Directors.

Wcześniej pełnił funkcje brand managera m.in. w firmach Kimberly Clark, Philip Morris Polska Distribution i Scandinavian Tobacco, zarządzał m.in. markami Turek, Velvet i Marlboro. Z branżą marketingową jest związany od 2005 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu