SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marcin Kalkhoff odchodzi z Lowe GGK do własnej firmy BrandAuditors

Marcin Kalkhoff zakończył pracę jako dyrektor strategiczny w agencji reklamowej Lowe GGK i otworzył swoją firmę BrandAuditors zajmującą się analizami marketingowymi.

Marcin Kalkhoff

Marcin Kalkhoff

Marcin Kalkhoff w Lowe GGK pracował od października ub.r. Wcześniej był m.in. dyrektorem komunikacji marketingowej i pełnomocnikiem zarządu ds. wizerunku w Grupie o2, dyrektorem warszawskiego oddziału agencji Yapan oraz business development directorem agencji TBWA Hager Warsaw. W branży marketingowej pracuje od początku lat 90.

Po odejściu z Lowe GGK, Kalkhoff otworzył firmę BrandAuditors, która oferuje analizowanie potencjału marek oraz ich relacji z konsumentami, a także proponowanie korekt i rozwiązań w tym zakresie. Oferta jest skierowana zarówno do małych i średnich przedsiębiorstw, kontrolujących stosunkowo mało znane marki, jak też koncernów zarządzających globalnymi brandami. Firma zamierza współpracować nie tylko z działami marketingu, lecz także z agencjami reklamowymi i domami mediowymi.

- Po 20 latach pracy w biznesie reklamowym, a szczególnie po 10 latach w roli stratega, widzę powtarzalny kłopot marketerów. Otóż marka, którą zarządzają, jest dla odbiorców niejasna, rozmyta, nie daje wystarczającej wartości i pretekstu do zakupu. Właściciel takiej marki, wręcz utopijnie, zmienia jej kierunek, próbuje coraz to nowych rozwiązań, co najczęściej nie jest ani skuteczne, ani satysfakcjonujące - opisuje Marcin Kalkhoff. - Kilka lat temu, inspirowany metodologią opracowaną przez Fallon Minneapolis, stworzyłem autorskie narzędzie audytu firmy, marki i komunikacji z konsumentem. Nie jest to gotowy produkt do zdjęcia z półki i wstrzyknięcia w organizację marketera oraz jego aktywność marketingową. Jest to sposób na wspólną pracę w celu wykreowania rozwiązań, które prowadzą do innego spojrzenia na własną markę czy produkt, skutecznego pozycjonowania, przejrzystej komunikacji. Do tej pory posługiwałem się nim pod szyldem BrandDoctor.pl, nadeszła pora, aby nadać mu nazwę - BrandAudit, ale również formę i strukturę, stworzyć z niego przedsięwzięcie biznesowe - dodaje Kalkhoff.

Oprócz Kalkhoffa w BrandAuditors pracuje obecnie Maciej Tesławski (poprzednio strategic consultant w GoodBrand & Company Polska), a w najbliższym czasie dołączy trzecia osoba. Firma w miarę potrzeb planuje też projektowo współpracować ze specjalistami.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Marcin Kalkhoff odchodzi z Lowe GGK do własnej firmy BrandAuditors

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ktoś
czy to ten, któremu podobała się reklama z Monicą Bellucci dla Cisowianki Perlage? współczuję.
odpowiedź
User
Marcin
Gratuluje
odpowiedź
User
GOO
Tesławski? Wyrazy współczucia Marcinie.
odpowiedź
User
,
Panie Kalkhoff, jakoś szybko się Pan "rozstał" z Lowe, czyżby za mało otwarci na nowe idee?

wybór współpracownika - 100% trafiony
odpowiedź