Marcin Kowol: ze Starcomu do Value Media

Marcin Kowol zaczął pracę jako web analyst w domu mediowym Value Media (należącym do Group One). Wcześniej pracował m.in. w domu mediowym Starcom i agencji interaktywnej The Digitals.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Marcin Kowol: ze Starcomu do Value Media
Marcin Kowol

W Value Media Marcin Kowol dołączył do działu kierowanego przez Piotra Patera. Zajmuje się scoringiem oraz projektowaniem strategii analitycznych dla głównych klientów firmy.

Poprzednio pełnił funkcję analityka webowego w Starcomie, odpowiadając za polskie serwisy Samsunga i Deichmana. Wcześniej jako freelancer realizował projety SEO m.in. dla Gratki, Polskapresse, Grupy AdWeb czy Evo. Ponadto przez prawie dwa lata współzarządzał działem SEO, SEM i analityki w agencji interaktywnej The Digitals.

Z branżą marketingu internetowego jest związany od ponad 10 lat.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"