Marcin Mroczek i Andrzej Błachut: z Ogilvy&Mather do Havas Warsaw

Pracujący jako team kreatywny Marcin Mroczek Andrzej Błachut dołączyli do zespołu agencji reklamowej Havas Warsaw. Wcześniej byli związani m.in. z agencjami Ogilvy&Mather, Scholz&Friends Warszawa, 303, Team One i G7.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Marcin Mroczek i Andrzej Błachut: z Ogilvy&Mather do Havas Warsaw
Marcin Mroczek i Andrzej Błachut (od lewej)

W Havas Warsaw Mroczek objął funkcję dyrektora kreatywnego, a Błachut - senior art directora.

Jako team kreatywny obaj pracują od 10 lat. Poprzednio przez prawie dwa lata byli związani z Ogilvy&Mather, Mroczek pełnił tam funkcję zastępcy dyrektora kreatywnego, a Błachut - senior art directora.

Wcześniej pracowali m.in. w Havas Worldwide Warsaw, G7, TeamOne i 303. Przygotowywali akcje reklamowe m.in. dla Polkomtela („Gatunki Filmowe” dla Simplusa, „The Czasoumilacze” dla Plus, kampanie wprowadzające oferty 36i6 i Plush), PTC („Wajcha w dół” dla Heyah, „Takie rzeczy tylko w Erze”) i Orange Polska (nju mobile, Orange), a także dla marek IKEA, Tymbark, Frito Lay, Citroen, Peugeot czy Nestea.

Za swoje prace otrzymali m.in. nagrody w konkursach KTR (za kampanie Heyah, 7 Days czy 36i6), Effie i Cannes Lions (za kampanie Simplusa).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami