Marcin Olkowicz odpowiada za szkolenia w Multi Communications

Do zespołu agencji Multi Communications dołączył Marcin Olkowicz, który objął stanowisko szefa nowo utworzonego departamentu szkoleń. Będzie odpowiedzialny za rozwój działu i nadzorowanie przeprowadzanych szkoleń.

wm
wm
Udostępnij artykuł:

Olkowicz poprzednio pełnił obowiązki szefa działu szkoleń w Edelman Polska. Wcześniej współpracował z wieloma firmami szkoleniowymi i agencjami doradztwa, m.in. z Instytutem Zarządzania, Institute for International Research, EuroConsult, Competitive Skills, Potęgą Możliwości.

Oferta agencji obejmuje szkolenia związane z wystąpieniami medialnymi, zarządzaniem sytuacją kryzysową oraz zestaw programów doskonalących i rozwijających umiejętności budowania i utrzymywania relacji z otoczeniem wewnętrznym i zewnętrznym. Agencja oferuje także autorskie programy treningów wykorzystujących komunikację jako narzędzie zarządzania zasobami ludzkimi.

Obecnie zbierany jest zespół trenerów i ekspertów zewnętrznych, prowadzących szkolenia znacznie poszerzające zakres PR, w tym między innymi o elementy komunikacji marketingowej, marketingu mix oraz platformy edukacyjnej poświęconej wymianie najlepszych praktyk rynkowych i firmowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?