SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marcin Prokop i influencerzy w kampanii Oppo „Look for the good”

Kampania „Look for the good" pokazuje potencjał smartfona Oppo Reno4 Lite, a także - w polskiej adaptacji Oppo Watcha i słuchawek Enco W31. W lokalnej, świątecznej odsłonie akcji udział weźmie ambasador marki Marcin Prokop oraz czwórka  influencerów - TikTokerka Kinga Sawczuk, aktorka Wiktoria Gąsiewska, piosenkarz i autor tekstów Jeremi Sikorski oraz youtuber, członek Ekipy Friza - Jakub Patecki.

Marcin Prokop Article

Kampania „Look for the good” zachęca ludzi do odnalezienia pozytywnych wspomnień, w 2020 roku i ukazuje rolę, jaką odegrała technologia w umożliwieniu ludziom pozostania w kontakcie, nawet jeśli nie byli w stanie fizycznie się zobaczyć.

Akcję inicjuje spot wizerunkowy, przedstawiający prawdziwe historie z życia młodych ludzi na całym świecie, obrazujące - szczególnie potrzebne w trudnym okresie roku 2020 – pozytywną energię i kreatywnego ducha - wartości marki Oppo.

Globalna wersja spotu trwa 90 sekund.

Kampania będzie trwała od drugiego grudnia do końca roku i pojawi się wyłącznie w Internecie. Obejmie również szerokie działania PR, zorientowane na eksponowanie pozytywnych historii i postaw.

Za lokalne działania odpowiada dział marketingu Oppo w Polsce. Agencja House of Hype koordynuje aktywacje z influencerami i Social Media, agencja 24/7 Communications wspiera kampanię PR. Media zaplanował dom mediowy Spark Foundry.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Marcin Prokop i influencerzy w kampanii Oppo „Look for the good”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Woo
Skoro tylu influenserów, to już rozumiem, dlaczego ten model jest za drogi o co najmniej 200 złotych.
0 0
odpowiedź