Marcin Prokop rozdaje choinki słuchaczom Radia Złote Przeboje

Na antenie Radia Złote Przeboje wystartowała przedświąteczna zabawa antenowa „Radio Złote Przeboje łączy ludzi na święta”, w której Marcin Prokop rozdaje słuchaczom choinki.

lb
lb
Udostępnij artykuł:
Marcin Prokop rozdaje choinki słuchaczom Radia Złote Przeboje

Od poniedziałku 5 grudnia br. codziennie słuchacze mogą zgłaszać do zabawy osoby, którym chcą podarować bożonarodzeniowe drzewko. Marcin Prokop zadzwoni (między godz. 10.00 a 18.00) do pary słuchaczy, którzy najciekawiej uzasadnią swój udział w zabawie i wręczy im żywe choinki z dostawą do domu.

Aby wziąć udział w zabawie należy wysłać wiadomość e-mail na adres marcin@zloteprzeboje.pl. Akcja „Radio Złote Przeboje łączy ludzi na święta” potrwa do piątku 23 grudnia br.

Akcję promuje kampania reklamowa w telewizji (TV4, TV6, Polsat 2, Polsat Play, Polsat Cafe, Polsat Romans, Polsat Film) oraz internecie (Ipla). Spot reklamowy wyprodukowało SVG Studio, a za ideę kreatywną, scenariusz spotu i media odpowiada dział programu i promocji Grupy Radiowej Agory.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Telewizja Puls po raz kolejny wspomoże seniorów. Rusza Wigilijny Blok Reklamowy

Telewizja Puls po raz kolejny wspomoże seniorów. Rusza Wigilijny Blok Reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Kolektyw DRE$$CODE nowym partnerem SFD. Producent suplementów stawia na influencerów

Kolektyw DRE$$CODE nowym partnerem SFD. Producent suplementów stawia na influencerów