Marcin Sosiński i Bartek Klimaszewski za Jacka Szuleckiego na czele kreacji w McCann & MRM

Marcin Sosiński i Bartek Klimaszewski obejmą funkcje dyrektorów kreatywnych w agencji reklamowej McCann & MRM. Zastąpili Jacka Szuleckiego, który zdecydował się odejść z firmy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Marcin Sosiński i Bartek Klimaszewski za Jacka Szuleckiego na czele kreacji w McCann & MRM
Od lewej: Bartek Klimaszewski i Marcin Sosiński

Marcin Sosiński poprzednio przez niecały rok pełnił w McCann & MRM funkcję zastępcy dyrektora kreatywnego. Z McCann Worldgroup jest związany ogółem od sześciu lat, wcześniej zajmował stanowiska senior art directora i art directora. Realizował projekty m.in. dla firm Coca-Cola, KFC, Bank Pekao i MasterCard.

Bartek Klimaszewski obecnie pracuje jeszcze w K2 jako zastępca dyrektora kreatywnego. Z agencją jest związany od ponad dwóch lat, wcześniej pracował w Ogilvy & Mather i Young & Rubicam.

Sosiński obejmuje nową funkcję w McCann & MRM z początkiem lipca, natomiast Klimaszewski przejdzie do agencji z początkiem września. Zastąpił Jacka Szuleckiego, który podjął decyzję o odejściu z agencji. Pracował w niej przez ponad trzy lata, wcześniej był związany m.in. z Havas Worldwide Warsaw i Saatchi & Saatchi. Nie podano jego obecnych planów zawodowych.

- Wieloletnie doświadczenie w branży i bardzo owocna praca na rzecz klientów McCann Worldgroup Marcina Sosińskiego, w połączeniu z doświadczeniem Bartka Klimaszewskiego w agencjach międzynarodowych i digitalowym K2 jest kolejnym krokiem w ewolucji naszej agencji, w łączeniu świata offline ze światem online, w multidyscyplinarnych kampaniach tworzonych dla naszych klientów - komentuje tę zmianę Wojciech Borowski, prezes McCann Worldgroup w Polsce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem