Marcin Szul dyrektorem finansowym home.pl

Do zarządu firmy home.pl dołączył Marcin Szul, obejmując stanowisko dyrektora finansowego. Wcześniej pracował m.in. w Play, Orange Polska i UPC Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Marcin Szul dyrektorem finansowym home.pl
Marcin Szul

Marcin Szul to kolejna nowa osoba w zarządzie home.pl. W kwietniu br. CEO firmy został Maciej Kornacki, a w sierpniu funkcję CCO objęła Magdalena Chudzikiewicz.

- Bardzo się cieszę, że dołączam do firmy home.pl, która jest liderem rynku i wciąż ma apetyt na wzrost oraz dalsze wspieranie małych i średnich przedsiębiorstw w transformacji cyfrowej. To działanie szczególnie ważne w obecnej pandemicznej rzeczywistości - komentuje Marcin Szul.

- Rozwój naszych klientów jest możliwy między innymi dzięki innowacyjności i różnorodności usług home.pl. Stawiamy także na silny zespół oraz najnowsze rozwiązania technologiczne - podkreśla.

Marcin Szul przez 11 lat w Play

Poprzednio Marcin Szul przez 11 lat był związany ze spółką P4, operatorem sieci telekomunikacyjnej Play. Od maja ub.r. do marca br. był członkiem zarządu ds. finansowych, przedtem pełnił m.in. funkcję dyrektora kontrolingu.

Wcześniej pracował m.in. w Orange Polska oraz UPC Polska. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, ma tytuł MBA IESE Business School w Barcelonie, ukończył również program ACCA.

W ub.r. home.pl osiągnęło wzrost skonsolidowanych przychodów o 8,1 proc. do 145,69 mln zł oraz zysku netto z 46,01 do 50,04 mln zł. W sprawozdaniu firma zaznaczyła, nie odczuwa negatywnych skutków spowolnienia gospodarczego.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol