SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marcin Wojtasik szefem marketingu 4fun Media, odchodzi Agnieszka Zając

Marcin Wojtasik został nowym dyrektorem marketingu i PR w 4fun Media. Zastąpił Agnieszkę Zając, która po siedmiu latach odchodzi z firmy. Z kolei Mateusz Górecki awansował na stanowisko dyrektora ds. innowacji i inwestycji.

Marcin WojtasikMarcin Wojtasik

Agnieszka Zając swoje odejście z 4fun Media tłumaczy tym, że otrzymała inne propozycje zawodowe. Nie ujawnia na razie, czym się teraz zajmie. - Będę nadal związana z branżą medialną, ale niekoniecznie z telewizją - mówi Zając, która na stanowisku dyrektora marketingu i PR w 4fun Media pracowała od 2007 roku. Wcześniej związana była z agencją Core PR i Platformą Mediową Point Group.

Nowym dyrektorem marketingu i PR został Marcin Wojtasik, który przejął również część obowiązków Mateusza Góreckiego, dotychczasowego dyrektora departamentu innovation, marketing & PR. Górecki objął bowiem nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. innowacji i inwestycji. Będzie na nim odpowiadał m.in. za wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie telewizji i internetu, wskazywanie nowych kierunków rozwoju spółki oraz poszukiwanie partnerów do inwestycji.

Mateusz Górecki dyrektorem departamentu innovation, marketing & PR w 4fun Media był od 2012 roku, wcześniej w firmie pracował jako dyrektor ds. projektów innowacyjnych. W przeszłości  Górecki zarządzał działem projektów innowacyjnych m.in. w Grupie Pino oraz CR Media. Ponadto pracował na stanowisku business development managera w Internet Group. Jest też prezesem spółki Program, należącej do 4fun Media.

Natomiast Marcin Wojtasik ostatnio współpracował z firmą Nanovo, gdzie odpowiadał za strategię rozwoju produktów i usług z obszaru digital signage. W przeszłości pracował w działach strategii i komunikacji reklamowej agencji Dougfaberfamily (aktualnie Change Integrated) i Young&Rubicam.  Zajmował się również konsultingiem i współpracą z klientami jako niezależny doradca.

Grupa 4fun Media jest nadawcą kanałów 4fun.tv, rbl.tv i TV.Disco.

Dołącz do dyskusji: Marcin Wojtasik szefem marketingu 4fun Media, odchodzi Agnieszka Zając

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl