SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marcowy „CKM” z Klaudią Stec, uczestniczką „Warsaw Shore” na okładce

W sprzedaży pojawiło się marcowe wydanie miesięcznika „CKM” (Marquard Media Polska). Na okładce pisma umieszczono fotografię z sesji zdjęciowej Klaudii Stec, uczestniczki reality-show „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy”.

Article

Oprócz sesji zdjęciowej Stec w numerze czytelnicy znajdą m.in. wywiad z raperami Michałem i Marcinem Martenami, tworzącymi grupę Kaliber 44, a także test polskich piw i relację z podróży płaskodenną łodzią śmigłową.

Marcowe wydanie „CKM” ukaże się w nakładzie 48 tys. egz. i w cenie 8,99 zł. Sprzedaż wydania wspiera kampania promocyjna w prasie, w internecie (ckm.pl, kozaczek.pl, autostuff.pl) i radiu Muzo.FM.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Z danych ZKDP wynika, że w listopadzie 2015 roku sprzedaż ogółem „CKM” wyniosła 23 265 egz.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Marcowy „CKM” z Klaudią Stec, uczestniczką „Warsaw Shore” na okładce

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
?
kto to? Klaudia co?
8 8
odpowiedź