Marek Kondrat w reklamie ING przekonuje, że są rzeczy "na których nie warto oszczędzać"

Ruszyła nowa kampania reklamowa ING Banku Śląskiego z udziałem Marka Kondrata. Akcję pod hasłem „Są rzeczy, na których nie warto oszczędzać. Na całej reszcie - warto!” przygotowały Brain, Gong i Mullen Lowe Media Hub.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Marek Kondrat w reklamie ING przekonuje, że są rzeczy "na których nie warto oszczędzać"

ING Bank Śląski w najnowszej kampanii zachęca Polaków do korzystania z życia - wydawania na to, co ważne, a oszczędzania na tym, co mniej istotne. Promuje przy tym swoje konto oszczędnościowe, 2,5% w skali roku.

W spocie reklamowym Marek Kondrat przekonuje, że nie warto oszczędzać na tym, co ważne - relacjach międzyludzkich czy wychowaniu dzieci.

Spot emitowany jest w telewizji, internecie i kinach. Działania uzupełniają reklamy OOH i w środkach komunikacji miejskiej.

- Według badań, prawie 70% Polaków uważa, że warto oszczędzać ale również korzystać z życia. Jednocześnie 54% z nas woli wydać zaoszczędzone pieniądze na doświadczenia, a nie na kolejne przedmioty. Taka obserwacja zainspirowała nas do przygotowania nieco innej niż zwykle kampanii - bo promującej zachowanie równowagi pomiędzy korzystaniem z życia i oszczędzaniem. Dopingujemy w niej Polaków, żeby w ważnych dla siebie sprawach pozwalali sobie na większy wydatek, a oszczędzali na rzeczach mniej ważnych. A wszystko po to, żeby mieć więcej pieniędzy na przeżycia, doświadczenia, pasje czyli to, co się naprawdę liczy - powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Kreację przygotowały agencje Brain i Gong. Media zaplanował i zakupił Mullen Lowe Media Hub.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

To już pewne. Będą nowe odcinki "Rancza" w TVP

To już pewne. Będą nowe odcinki "Rancza" w TVP

Sting gwiazdą "Sylwestra z Dwójką"

Sting gwiazdą "Sylwestra z Dwójką"

Wybrano Młodzieżowe Słowo Roku. Co znaczy "szponcić"?

Wybrano Młodzieżowe Słowo Roku. Co znaczy "szponcić"?

Będzie wrogie przejęcie właściciela TVN? Konkurent Netfliksa nie składa broni

Będzie wrogie przejęcie właściciela TVN? Konkurent Netfliksa nie składa broni

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

VeloBank z nową kampanią wizerunkową na święta. Twarzą Magdalena Różczka

VeloBank z nową kampanią wizerunkową na święta. Twarzą Magdalena Różczka