SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marek Rosłan: z McCannWorldgroup do Saatchi & Saatchi Think Tank

Marek Rosłan objął stanowisko brand & communications plannera w agencji Saatchi & Saatchi Think Tank. Wcześniej pracował w McCann Worldgroup, Macroscope OMD i Maison.

- Wszechstronne doświadczenie zawodowe i zainteresowania Marka idealnie wpisują się w nasze potrzeby i oczekiwania naszych klientów - tak zatrudnienie Marka Rosłana uzasadnia Agnieszka Kwaśniewska, managing partner Saatchi & Saatchi Think Tank. Rosłan przez ostatnie trzy lata pracował jako planner strategiczny w McCann Worldgroup, obsługując takich klientów jak m.in. The Coca Cola Company, Mastercard, Nescafe, PKO BP i Scrabble.

Wcześniej Marek Rosłan pracował w dziale badań domu mediowego Macroscope OMD oraz domu badawczym Maison. Ogółem z branżą reklamową jest związany od 8 lat. W tym czasie występował na konferencjach branżowych, publikował artykuły o strategii, komunikacji marek i trendach konsumenckich, a w latach 2007-2009 współprowadził w radiu TOK FM audycję poświęconą psychologii reklamy.

Dołącz do dyskusji: Marek Rosłan: z McCannWorldgroup do Saatchi & Saatchi Think Tank

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl