SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Margaret i Dawid Podsiadło reklamują Formułę Play na Kartę

Nowymi gwiazdami reklamowymi Play zostali młodzi piosenkarze Margaret i Dawid Podsiadło. Występują w kampanii promującej wprowadzoną właśnie do oferty sieci Formułę Play na Kartę.

Article

Margaret reklamuje taryfę Formuła 4w1 na Kartę, a Dawid Podsiadło - Formuła 3w1, a także możliwość bezpłatnego testowania jej przez 7 dni. W spotach telewizyjnych oboje wykonują, w nieco zmienionych wersjach, swoje największe przeboje - „Thank you very much” oraz „Trójkąty i kwadraty”.

>>> Formuła na Kartę - nowa oferta prepaidowa Play

Kampania będzie prowadzona od 20 lutego w najważniejszych mediach na czele z telewizją. Kreacją reklam zajęła się agencja Grandes Kochonos, za działania w internecie odpowiada agencja Artegence, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.

Margaret i Podsiadło to kolejne gwiazdy promujące Play. W ub.r. telekom zaangażował do swoich kampanii kilkunastu celebrytów, a w br. reklamowali go już członkowie kabaretu Mumio (zobacz szczegóły) oraz tenisiści Agnieszka Radwańska i Jerzy Janowicz (obejrzyj ten spot).

W ostatnich miesiącah Dawid Podsiadło wystąpił wspólnie z Arturem Andrusem i Zbigniewem Zamachowskim w kampanii radiowej Trójki (więcej na ten temat).

W ub.r. cennikowe wydatki reklamowe Play (bez internetu) wyniosły 366,1 mln zł (zobacz dane wszystkich czołowych reklamodawców).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Margaret i Dawid Podsiadło reklamują Formułę Play na Kartę

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bywalec
Play to i tak najgorszy wybór. Wszyscy celebryci to reklamują bo zwyczajnie dostają za to kasę. Równie dobrze sprzedawaliby produkty konkurencji., która nawiasem mówiąc jest o niebo lepsza od Play
14 10
odpowiedź
User
Krakus
Dawidku, wyglądałeś na normalnego człowieka. Ale żeby po paru nagranych piosenkach startować w reklamach? Tym samym stałeś się mało znaczącą "gwiazdką" mediów i pewnie do tego tylko jednego sezonu. Ale w końcu to Twój wybór...
25 12
odpowiedź
User
smutas
cenie Dawida za dotychczasowe muzyczne dokonania, ale nie sadzilem, ze sprzeda sie reklamie. widac biznes to biznes. show czy nie show. szkoda, myslalem, ze nie da sie w tę machinę wciagnąć.
16 9
odpowiedź
User
olas
Nie rozumiem nagonki dookoła Dawida - zarabia na życie, to część jego pracy. Chwała mu za to, że muzykalnie nie stworzył kolejnej pop-papki, ale nie widzę nic złego w uczestniczeniu w reklamach.
10 12
odpowiedź
User
Jacek
Margaret...chciałabyś tak wyglądać....godziny retuszu i wyszczuplania pucołowatej, swojskiej buzi z oczami rozstawionymi jak żabka :)
9 8
odpowiedź