Margaret, Maciej Maleńczuk i Rafał Maserak ponownie w kampanii Warki Radler Zero

Piosenkarka Margaret, piosenkarz Maciej Maleńczuk i tancerz Rafał Maserak po raz drugi promują Warkę Radler Zero Cytrynową, tym razem na ciemnym piwie. Kampanię przygotowały Lvov, Twin i Etame.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Margaret, Maciej Maleńczuk i Rafał Maserak ponownie w kampanii Warki Radler Zero

Tegoroczny spot reklamowy Warki Radler Zero przygotowało w konwencji filmu grozy. W burzliwą noc na zamek przybywa księżniczka (w tej roli Margaret), która z przerażeniem odkrywa, że nowa wersja reklamowanego napoju jest inna niż wcześniej. Znudzony książę, którego gra Rafał Maserak, informuje ją, że do Warki dolano ciemnego piwa. Wtem pojawia się upiór, w którego wciela się Maciej Maleńczuk, który zauważa, że w napoju brakuje alkoholu.

Kampania emitowana jest w telewizji i digitalu. Działania uzupełniają aktywacje dla użytkowników (samplingi), influencer marketing oraz materiały POS.

Za ideę kreatywną kampanii odpowiada LVOV, reżyserem spotu jest Michał Bulik, produkcją zajął się dom produkcyjny Opus, postprodukcją - studio Televisor, a udźwiękowieniem - Rytmika. Za działania w kanale digital odpowiedzialna jest agencja Twin, a za marketing rekomendacji i współpracę z influencerami - Say Hi.

Sampligi organizuje Eat Me. Materiały KV i POSM przygotowała agencja Global Shopper Marketing. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej