SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Margaret, Maciej Maleńczuk i Rafał Maserak ponownie w kampanii Warki Radler Zero

Piosenkarka Margaret, piosenkarz Maciej Maleńczuk i tancerz Rafał Maserak po raz drugi promują Warkę Radler Zero Cytrynową, tym razem na ciemnym piwie. Kampanię przygotowały Lvov, Twin i Etame.

Article

Tegoroczny spot reklamowy Warki Radler Zero przygotowało w konwencji filmu grozy. W burzliwą noc na zamek przybywa księżniczka (w tej roli Margaret), która z przerażeniem odkrywa, że nowa wersja reklamowanego napoju jest inna niż wcześniej. Znudzony książę, którego gra Rafał Maserak, informuje ją, że do Warki dolano ciemnego piwa. Wtem pojawia się upiór, w którego wciela się Maciej Maleńczuk, który zauważa, że w napoju brakuje alkoholu.

Kampania emitowana jest w telewizji i digitalu. Działania uzupełniają aktywacje dla użytkowników (samplingi), influencer marketing oraz materiały POS.

Za ideę kreatywną kampanii odpowiada LVOV, reżyserem spotu jest Michał Bulik, produkcją zajął się dom produkcyjny Opus, postprodukcją - studio Televisor, a udźwiękowieniem - Rytmika. Za działania w kanale digital odpowiedzialna jest agencja Twin, a za marketing rekomendacji i współpracę z influencerami - Say Hi.

Sampligi organizuje Eat Me. Materiały KV i POSM przygotowała agencja Global Shopper Marketing. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.

Margaret, Maciej Maleńczuk i Rafał Maserak reklamowali Warkę Radler Zero także w roku ubiegłym.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Margaret, Maciej Maleńczuk i Rafał Maserak ponownie w kampanii Warki Radler Zero

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
l
szkoda komentowac to badziewie
3 9
odpowiedź
User
A
super Maleńczuk
7 2
odpowiedź
User
pee
zabawne :)
6 2
odpowiedź
User
niki
dno!
1 4
odpowiedź
User
fuj
To tak, jakby gównem reklamować produkty.
0 3
odpowiedź