MaRina i Wojciech Szczęsny promują marki Omoda & Jaecoo

MaRina i Wojciech Szczęsny wystąpią razem w nowej kampanii marketingowej pod hasłem: „Odkryj świat Omoda i Jaecoo. Dla Ciebie. Dla nas. Razem”.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
MaRina i Wojciech Szczęsny promują marki Omoda & Jaecoo

W kwietniu rozpocznie się nowa kampania marketingowa marki Omoda & Jaecoo. Motywem przewodnim kampanii jest wyjątkowa podróż wspomagana inteligentną technologią, ukazana jako chwila czasu dla siebie i oddechu od intensywnej codzienności. 

Kampania nie tylko zwiększa świadomość marki w Polsce, ale także promuje miejski SUV Omoda 5 oraz towarzyszy premierze nowego modelu Jaecoo 7 Super Hybrid. Kampanii wyjątkowości ma nadać fakt, że wystąpią w niej razem MaRina i Wojciech Szczęsny. 

MaRina Łuczenko-Szczęsna to znana piosenkarka i ikona mody. Wojciech Szczęsny to międzynarodowej sławy piłkarz, którego sportowa kariera świadczy o sile, niezłomności charakteru, konsekwencji i niezawodności. 

– Jesteśmy zaszczyceni, że MaRina i Wojciech Szczęsny wezmą udział w polskiej kampanii reklamowej marki Omoda & Jaecoo. MaRina i Wojciech Szczęsny są znani z wielkich sukcesów odpowiednio w swoich dziedzinach, ale także z zamiłowania do dobrych samochodów, a na co dzień poruszają się modelami różnych marek i segmentów. Cieszymy się, że po przetestowaniu samochodów Omoda 5 i Jaecoo 7 Super Hybrid ich wrażenia były tak pozytywne, że zdecydowali się wziąć udział we wspólnej kampanii marketingowej. Angażując MaRinę i Wojciecha Szczęsnych, naszym zamiarem było stworzenie wyjątkowej kampanii łączącej świat motoryzacji, muzyki i niezwykłej codzienności naszych bohaterów. Chcielibyśmy, aby dzięki przygotowanej komunikacji jak najwięcej Klientów w Polsce dowiedziało się o marce, przetestowało nasze modele i również przekonało się o ich komforcie, zastosowanych nowoczesnych technologiach i jakości wykonania  – powiedziała Paulina Tycner, brand manager Omoda & Jaecoo Polska.

Jako motyw muzyczny kampanii wykorzystany został utwór MaRina - Spokój z albumu „Warstwy”. Kampania została zrealizowana w Barcelonie, w Hiszpanii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych