MaRina i Wojciech Szczęsny promują marki Omoda & Jaecoo

MaRina i Wojciech Szczęsny wystąpią razem w nowej kampanii marketingowej pod hasłem: „Odkryj świat Omoda i Jaecoo. Dla Ciebie. Dla nas. Razem”.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
MaRina i Wojciech Szczęsny promują marki Omoda & Jaecoo

W kwietniu rozpocznie się nowa kampania marketingowa marki Omoda & Jaecoo. Motywem przewodnim kampanii jest wyjątkowa podróż wspomagana inteligentną technologią, ukazana jako chwila czasu dla siebie i oddechu od intensywnej codzienności. 

Kampania nie tylko zwiększa świadomość marki w Polsce, ale także promuje miejski SUV Omoda 5 oraz towarzyszy premierze nowego modelu Jaecoo 7 Super Hybrid. Kampanii wyjątkowości ma nadać fakt, że wystąpią w niej razem MaRina i Wojciech Szczęsny. 

MaRina Łuczenko-Szczęsna to znana piosenkarka i ikona mody. Wojciech Szczęsny to międzynarodowej sławy piłkarz, którego sportowa kariera świadczy o sile, niezłomności charakteru, konsekwencji i niezawodności. 

– Jesteśmy zaszczyceni, że MaRina i Wojciech Szczęsny wezmą udział w polskiej kampanii reklamowej marki Omoda & Jaecoo. MaRina i Wojciech Szczęsny są znani z wielkich sukcesów odpowiednio w swoich dziedzinach, ale także z zamiłowania do dobrych samochodów, a na co dzień poruszają się modelami różnych marek i segmentów. Cieszymy się, że po przetestowaniu samochodów Omoda 5 i Jaecoo 7 Super Hybrid ich wrażenia były tak pozytywne, że zdecydowali się wziąć udział we wspólnej kampanii marketingowej. Angażując MaRinę i Wojciecha Szczęsnych, naszym zamiarem było stworzenie wyjątkowej kampanii łączącej świat motoryzacji, muzyki i niezwykłej codzienności naszych bohaterów. Chcielibyśmy, aby dzięki przygotowanej komunikacji jak najwięcej Klientów w Polsce dowiedziało się o marce, przetestowało nasze modele i również przekonało się o ich komforcie, zastosowanych nowoczesnych technologiach i jakości wykonania  – powiedziała Paulina Tycner, brand manager Omoda & Jaecoo Polska.

Jako motyw muzyczny kampanii wykorzystany został utwór MaRina - Spokój z albumu „Warstwy”. Kampania została zrealizowana w Barcelonie, w Hiszpanii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN