Kolejny dziennikarz z „Pulsu Biznesu” w nowym serwisie

Do redakcji nowego serwisu XYZ dołącza Mariusz Bartodziej, poprzednio związany z „Pulsem Biznesu”. To kolejna osoba przechodząca z „PB” do XYZ.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Kolejny dziennikarz z „Pulsu Biznesu” w nowym serwisie

Mariusz Bartodziej w serwisie XYZ będzie pisał o branży handlu, e-commerce, ochrony zdrowia i farmacja, a także o fuzjach i przejęciach oraz funduszach private equity i venture capital.

- Pierwszą rozmowę rekrutacyjną z Mariuszem miałem w czasie pierwszego lockdownu, czasy były niestandardowe, więc tym bardziej się cieszę, że udało nam się przekonać że warto razem pracować. Jak pokazują wszelkie statystyki Mariusz w ciągu 4 lat stał się czołowym dziennikarzem „Pulsu Biznesu”, co zawdzięcza niebywałej pracowitości i profesjonalizmowi - podkreśla Grzegorz Nawacki, szef XYZ.

- Każdy temat Mariusz zgłębia od A do Z, dokładnie tak jak chcemy pisać w XYZ. Bardzo się cieszę, że tak utalentowany dziennikarz ponownie mi zaufał i dołącza do XYZ - dodaje.

O odejściu Mariusza Bartodzieja z „Pulsu Biznesu” informowaliśmy w połowie sierpnia. To kolejna osoba z „PB”, która przechodzi do XYZ. Szef całego projektu Grzegorz Nawacki wiosną br. odszedł ze stanowiska redaktora naczelnego „PB”. Za obszary marketingu, monetyzacji oraz eventy jako co-CEO odpowiada Karolina Kowalska, poprzednio dyrektor ds. marketingu i eventów w „PB”, a rozwojem oferty subskrypcyjnej zajmie się Joanna Urbaniak, poprzednio chief revenue officer w Impact CEE, a wcześniej przez 6 lat związana z „Pulsem Biznesu”. W tym tygodniu ogłoszono, że do zespołu XYZ dołączyła dziennikarka Małgorzata Grzegorczyk, po ponad 25 latach pracy w „PB”.

Portal XYZ ma zadebiutować na rynku jesienią tego roku. Będzie oferować treści premium w modelu subskrypcyjnym. Głównym inwestorem projektu jest fundusz RiO, należący do biznesmena i szef InPostu Rafała Brzoski. - Tworzymy medium nowej kategorii dla ludzi ciekawych świata, poszukujących rzetelnych i pogłębionych informacji oraz analiz, a nie szybkich newsów. Nie będzie w nim clickbaitów i dezinformacji, nie będziemy ścigać się na zasięgi i odsłony, bo to prowadzi do marnowania czasu czytelników - mówił nam Grzegorz Nawacki w czerwcu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami