Mariusz Przybylski zaprojektował dla Biedronki pościel

Od 26 listopada w sieci Biedronka będzie można kupić pościel zaprojektowaną przez Mariusza Przybylskiego. Kolekcję Urban Jungle tworzy pięć wzorów inspirowanych światem roślinnym i motywami geometrycznymi.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Mariusz Przybylski zaprojektował dla Biedronki pościel

- Zależało mi na tym, aby kolekcja trafiła do jak najszerszego grona odbiorców, dlatego wzory projektowałem zarówno z myślą o młodzieży jak i osobach starszych - komentuje Mariusz Przybylski.

Projektant stworzył dla Biedronki kolekcję pościeli Urban Jungle w pięciu wzorach. Akcesoria wykonano z bawełny satynowej.

Każdy z dostępnych zestawów zawiera dwie poszewki na poduszki oraz jedną na kołdrę i jest dostępny w dwóch rozmiarach: 160 x 200 cm i 220 x 200 cm.

- Lubię łączyć ze sobą dwa skrajne światy – tutaj mamy egzotyczne rośliny obok motywów geometrycznych. Jestem dumny z rezultatu tego połączenia. Mój ulubiony wzór to ten z zielonożółtą monsterą - dodaje Mariusz Przybylski.

Pościel będzie sprzedawana po 89,90 zł lub 99,00 zł.

Znani projektanci dla Biedronki

Mariusz Przybylski to kolejny znany projektant, który współpracuje z największym detalistą w Polsce. W latach ubiegłych Biedronka sprzedawała autorską kolekcję pościeli duetu Bohoboco, akcesoria łazienkowe i galanterię Macieja Zienia czy personalizowane obuwie i dodatki Loft37.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta