"Pudzian" reklamuje polskie czołgi w grze World Of Tanks Blitz

W grze World of Tanks Blitz pojawiło się niedawno 5 nowych, polskich czołgów ciężkich, a ich ambasadorem został Mariusz Pudzianowski, polski zawodnik MMA oraz 5-krotny mistrz świata Strongman.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
"Pudzian" reklamuje polskie czołgi w grze World Of Tanks Blitz

Nowe czołgi są twarde, ciężko opancerzone, zdolne znokautować przeciwnika jednym uderzeniem, podobnie jak niedawno zrobił to sam Mariusz Pudzianowski w ostatniej walce.

- Lubię World of Tanks Blitz za różnorodność gry. Jeśli chcę szybkiej zabawy to wybieram czołgi lekkie, które dają mi poczucie szybkości i dynamiczną rozgrywkę. Jeśli mam ochotę na taktykę to wtedy gram niszczycielem czołgów strzelając do wrogów z ukrycia albo idę w czołgi średnie i współpracuję z drużyną. A jeśli chcę poczuć się naprawdę potężnie to wsiadam do ciężkich czołgów, onieśmielających oponentów. Zdecydowanie nowe, ciężkie czołgi z Polski będą moim podstawowym wyborem i mam nadzieję, że zobaczę się z moimi fanami w bitwach World of Tanks Blitz - mówi Mariusz Pudzianowski.

Polskie czołgi będą wyposażone w unikatowe zaopatrzenie dostępne tylko dla nich. Do wyboru mamy klasyczne polskie dania jak żurek i faworki zwiększające umiejętności załogi w bitwie. Ponadto nasze jednostki mogą używać pocisków wolframowych, ulepszonego prochu czy oleju przekładniowego zwiększające statystyki pojazdów w bitwie.

Globalnie World of Tanks Blitz zanotował już ponad 170 000 000 instalacji, a w Polsce przeszło 4 000 000 graczy spróbowało fenomenu mobilnych czołgów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta