Mariusz Woźniczka odchodzi z Grupy Radiowej Time

Od września nastąpiły zmiany strukturalne w Grupie Radiowej Time.Po 13 latach pracy w holdingu ZPR, do którego należy Time, z firmąrozstaje się Mariusz Woźniczka.

RPS
RPS
Udostępnij artykuł:

- Sam podjąłem decyzję o odejściu - odpowiada krótko portalowiWirtualnemedia.pl Woźniczka. Nie chce jednakpowiedzieć co go skłoniło do podjęcia takiej decyzji, ani jakie maplany zawodowe. - Na to przyjdzie jeszcze czas - zapewnia.

Mariusz Woźniczka piastował ostatnio stanowiskodyrektora działu komunikacji marketingowej w Grupie Radiowej Timeoraz był prezesem wchodzącej w skład ZPR spółki Promotor UnitedEntertainment - producenta i organizatora imprez muzycznych.Wcześniej był m.in. dyrektorem operacyjnym Time, a także dyrektoremzarządzającym Eski Łódź.

W ramach wprowadzonych zmian strukturalnych od 1września 2009 roku, zlikwidowany został dział komunikacjimarketingowej Time, a za promocję poszczególnych stacji odpowiadaćbędą ich działy promocji. Natomiast spółka Promotor UnitedEntertainment zajmować się będzie produkcją eventów. Jej prezesemzostanie Katarzyna Litwin, łącząc obowiązki ze stanowiskiem prezesaLemon Records.

- Zmiany są konsekwencją porządkowania struktur Grupy - głosiprzesłany do portalu Wirtualnemedia.pl komunikat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu