SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marka najważniejsza dla kupujących komputery

Dla blisko 80 procent konsumentów, którzy w ostatnim czasie kupili komputer lub komputerowe akcesoria, ważnym lub bardzo ważnym czynnikiem przy podejmowaniu decyzji o zakupie była nazwa marki.

Z badania przeprowadzonego przez firmę Ad-ology Research wynika, że coraz większy wpływ na kupujących ma również internet. Większość respondentów przyznała, że wpływ miała na nich strona internetowa producenta (74,5 procenta) oraz umieszczone w sieci recenzje produktów (68,2 procenta) - informuje serwis New Business Hunter.

Wyższy odsetek badanych woli także kupować wspomniane produkty przez internet w porównaniu z innymi badanymi kategoriami sprzedaży. Niecałe 40 procent kupujących komputery woli kupować właśnie online, a odsetek ten wyniósł prawie 60 procent w przypadku osób w wieku od 35 do 44 lat.

W tej grupie wiekowej zaobserwowano też sporo wyższy wskaźnik wpływu serwisów społecznościowych i treści tworzonych przez innych konsumentów: blisko 84 procent respondentów przyznało, że miały one jakiś lub znaczący wpływ na podjętą przez nich decyzję zakupową.

źródło: New Business Hunter

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Marka najważniejsza dla kupujących komputery

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl