Marka ubrań kobiecych Kossmann z BC MFD Media Communications

Agencja BC MFD Media Communications będzie odpowiedzialna za działania PR towarzyszące wprowadzeniu na rynek nowej marki ubrań kobiecych Kossmann.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Umowa została zawarta na rok, od lutego 2013.

Autorką i właścicielką marki jest Iwona Kossmann - do października 2011 r. prezes zarządu spółki Bonnier Business Polska, wcześniej prezes Deni Cler, firmy zajmującej się modą, posiadającej sieć 30 ekskluzywnych butików z odzieżą luksusową i akcesoriami dla kobiet, oraz członkini zarządu Telekomunikacji Polskiej SA i PTK Centertel.

Marka Kossmann oferować będzie najwyższej jakości ubrania i akcesoria dla aktywnych kobiet w stylistyce nowoczesnej i wygodnej klasyki, pozycjonowanej jako biznesowa elegancja.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"