Marka wędlin i przekąsek partnerem piłkarskiej Ekstraklasy

Ekstraklasa SA podpisała umowę sponsorską z producentem wędlin drobiowych, przekąsek mięsnych i dań gotowych – marką Duda, należącą do Cedrob Foods. Nowy partner będzie obecny na stadionach, w transmisjach meczowych oraz w mediach społecznościowych.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Marka wędlin i przekąsek partnerem piłkarskiej Ekstraklasy
Fot. materiały prasowe

– Marka Duda to kolejna polska prywatna firma, która zdecydowała się promować swoją ofertę z wykorzystaniem emocji, które towarzyszą nam w każdym meczu i które zagwarantowane są w rozgrywkach o tytuł Mistrza Polski. W tym sezonie z pewnością ich nie zabraknie – aż pięć zespołów wywalczy awans do europejskich pucharów. Wspólnie z marką Duda będziemy marketingowo i rozrywkowo dbać o to, aby nadal zwiększać zaangażowanie kibiców i dawać okazje by jeszcze mocniej przeżywać piłkarskie emocje – komentuje Marcin Animucki, prezes zarządu spółki Ekstraklasa SA.

W ramach współpracy marka Duda będzie promowana na bandach LED podczas meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy, w grafikach meczowych w transmisjach telewizyjnych oraz w treściach publikowanych w mediach społecznościowych ligi i klubów. Jedną z głównych aktywacji będą konkursy z nagrodami w social mediach marki Duda, w postaci zaproszeń na Kanapę Kibica, ustawianą tuż przy murawie na każdym meczu.

W ramach działań promocyjnych zaplanowano również obecność marki Duda przed wybranymi meczami – kibice będą mogli odwiedzić specjalne strefy i skosztować autorskich kanapek. Dodatkowe eventy w ciągu sezonu będą łączyć futbolowe emocje z kulinarnymi doświadczeniami, wzmacniając skojarzenia marki Duda z ligowym kibicowaniem.

Dodatkowo, marka Duda została Partnerem Fundacji Ekstraklasy i w nadchodzącym sezonie będzie wspierać jej projekty skierowane do dzieci i młodzieży: Ekstra Talent, Ekstra Klub oraz Akademie Klasy Ekstra.

Partnerami Ekstraklasy są m.in. PKO BP, Lotto i Canal+.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Telewizja Puls po raz kolejny wspomoże seniorów. Rusza Wigilijny Blok Reklamowy

Telewizja Puls po raz kolejny wspomoże seniorów. Rusza Wigilijny Blok Reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Kolektyw DRE$$CODE nowym partnerem SFD. Producent suplementów stawia na influencerów

Kolektyw DRE$$CODE nowym partnerem SFD. Producent suplementów stawia na influencerów