SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marka Żubr w nowym opakowaniu

Od lutego br. marka Żubr zmieniła swoje opakowanie.

Celem dokonanych zmian jest zwiększenie wyróżnialności i czytelności opakowań, zachęcenie konsumentów do głębszego poznania świata marki Żubr oraz umocnienie jej wizerunku na polskim rynku.

W porównaniu z dotychczasową etykietą, w zmodyfikowanej postaci żubra zdecydowanie wzmocniono symboliczne przymioty Króla Puszczy – dojrzałość, spokój oraz majestatyczność.

               

„Marka Żubr, dziś tak popularna i dynamicznie rozwijająca się od 3 lat, jest niekwestionowanym wiceliderem na polskim rynku piwa. Zdajemy sobie sprawę, że na tę sytuację wpływa połączenie kilku silnych czynników – zarówno wysoka jakość piwa, o niezmiennym, wyrazistym smaku, szerokiej, ogólnopolskiej dystrybucji oraz charakterystycznych, lubianych reklam. Opakowania traktujemy jako jedno z narzędzi komunikacji z konsumentem. Zmiana opakowań może być traktowana jako dowód rozwoju marki w opinii naszych zaufanych konsumentów, jak i element zachęcający potencjalnych konsumentów. Chcemy, aby Żubr kojarzył się ze spokojem, odpoczynkiem, był postrzegany jako najlepsze piwo na zakończenie dnia. Zależało nam na tym, aby zmiana opakowań była raczej odczuwalna niż silnie zauważalna. Nowe opakowania są adekwatne do strategii Żubra. Widząc je konsument ufa, że piwo pochodzi z czystego regionu, wytwarzane jest z naturalnych składników i ma stabilną, dobrą jakość. Dzięki pełnemu wykorzystaniu technik drukarskich opakowanie jest po prostu apetyczne i chce się je oglądać.” - powiedział Tomasz Brycki, Senior Brand Manager marki Żubr.

Nowe opakowanie powstało we współpracy z agencją designerską Lothar Boehm.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Marka Żubr w nowym opakowaniu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl