SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Marketing & more" kończy działalność

Miesięcznik o branży marketingowej "Marketing & more" -  po blisko trzech latach obecności - znika z rynku - poinformował wydawca czasopisma, Medical Tribune Polska.

Numer grudniowy był ostatnim wydanym numerem "Marketing & more".

- Z Waszą pomocą udało nam się zrealizować wiele nowatorskich pomysłów, przygotować mnóstwo wartościowych tekstów i odbyć całą masę fascynujących spotkań. Wiele się od Was nauczyliśmy i mamy nadzieję, że Wy także skorzystaliście na lekturze "Marketing & more". Zawsze staraliśmy się pisać o marketingu tak, aby chciało się czytać. To wszystko nie wystarczyło, by przetrwać w trudnych warunkach rynkowych. Dziś żegnamy się z Wami ciepło, w przekonaniu, że spotkamy się w przyszłości, realizując nasze zawodowe pasje. I oby zbudowane przez nas relacje przyczyniły się do tego, że w pracy będziemy zawsze osiągać "more", czyli więcej – czytamy w liście pożegnalnym redakcji "Marketing & more".

Jak wynika z ostatnich danych ZKDP, sprzedaż ogółem "Marketing & more" w październiku 2009 roku wyniosła 2642 egzemplarze.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Marketing & more" kończy działalność

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
magda
fakt, ze nie byl to tytul wysokich lotow, ale zawsze szkoda, jak zamykany jest tytul
odpowiedź
User
Mrw
dlaczego uważasz, że nie był wysokich lotów? Ja uważam że było co poczytać w przeciwieństwie do innych.
odpowiedź