SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marketingowe roszady

Od kwietnia Departament Marketingu SKARBIEC Asset Management Holding S.A. został wzmocniony o nową osobę.

Remigiusz Pruszczak odpowiada w SKARBIEC Asset Management Holding odpowiada za stworzenie nowej strategii marketingowej holdingu oraz poszczególnych spółek. Jego głównym zadaniem jest rewitalizacja marki Skarbiec i nadanie jej bardziej wyrazistego wizerunku na tle konkurencji w segmencie firm zajmujących się zarządzaniem aktywami. Koordynuje prace kilkuosobowego zespołu pracowników Departamentu Marketingu Skarbca.

      

Remigiusz Pruszczak absolwent Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Katedra Zarządzania Przedsiębiorstwem.

Jego doświadczenie zawodowe od początku związane jest z firmami sektora finansowego. W latach 1996-1998 pracował w Beskidzkim Domu Maklerskim S.A. jako Specjalista ds. Obsługi Spółek Niepublicznych i Rynku Niepublicznego, a następnie jako Specjalista ds. Obsługi Programu Narodowych Funduszy Inwestycyjnych. W latach 1998-2000 w Banku Handlowym S.A. odpowiadał za sprzedaż usług związanych z produktami kapitałowymi i pieniężnymi w Departamencie Operacji Kapitałowych. Współpracował także z innymi pionami banku w zakresie optymalizacji oferty i lepszego dostosowania jej do potrzeb klientów.

W okresie 2000-2003 podjął wyzwanie kierowania Punktem Obsługi Klienta Domu Maklerskiego Banku Handlowego S.A. Odpowiadał za zarządzanie zespołem pracowników biura, pozyskiwanie nowych klientów, nadzór i kontrolę, a także administrowanie placówką, uzyskując bardzo dobre rezultaty.  Kolejnym etapem jego kariery było objęcie stanowiska Citigold Wealth Managera w Citibank Handlowy S.A., gdzie w latach 2003-2004 odpowiadał za opiekę nad prestiżowymi klientami banku w zakresie Brivate Banking. Od listopada 2004 do marca 2006 pracował jako konsultant finansowy w Banku Millenium S.A., współpracując ze strategicznymi klientami banku.

Jego hobby to sport i jazda na motocyklu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Marketingowe roszady

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl