SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marki na Facebooku coraz częściej odpowiadają na posty użytkowników

Jeszcze blisko rok temu marki na Facebooku ignorowały aż 70 proc. pytań zadawanych im przez użytkowników społecznościowego portalu. Jednak w ciągu ostatnich trzech kwartałów sytuacja diametralnie się zmieniła - wynika z danych Socialbakers.

W II kwartale ubiegłego roku marki odpowiadały na Facebooku na 30 proc. zadawanych przez użytkowników pytań.

W kolejnych trzech miesiącach wskaźnik ten wyniósł już 48 proc., w ostatnim kwartale minionego roku było to 55 proc., a w I kwartale roku bieżącego - już 60 proc.

Niecały rok temu najczęściej na posty użytkowników odpowiadały marki z branży telekomunikacyjnej. Teraz na czele są marki z sektora finansowego, odpowiadające na blisko 80 proc. wpisów. Natomiast najwyższy wzrost w omawianym okresie zaobserwowano w przypadku branży FMCG i odzieżowej.

Dołącz do dyskusji: Marki na Facebooku coraz częściej odpowiadają na posty użytkowników

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl