SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marki na Facebooku stawiają nie na te treści co trzeba (infografika)

Najczęściej publikowane przez marki treści na Facebooku to linki i aktualizacje statusu. Tymczasem użytkowników społecznościowego portalu najbardziej angażują zdjęcia i klipy wideo - wynika z analizy przeprowadzonej przez agencję marketingową Pandemic Labs.

Marki na Facebooku stawiają nie na te treści co trzeba (infografika)

Agencja Pandemic Labs wzięła pod lupę 300 faceboowych stron, 150 tys. opublikowanych przez nie postów i aktywność 700 milionów ich fanów.

Okazało się, że zdecydowanie najczęściej marki publikują w swoich postach na Faceboku linki, a następnie aktualizacje statusu, a dopiero później zdjęcia i materiały wideo.

Tymczasem to właśnie zdjęcia i wideo najbardziej angażują fanów marek, a następne w kolejności są aktualizacje statusu i na samym końcu linki.

Z danych Pandemic Labs wynika, że klipami wideo użytkownicy społecznościowego portalu dzielą się dziesięć razy częściej niż linkami, a zdjęcia są od linków pięć razy popularniejsze.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Marki na Facebooku stawiają nie na te treści co trzeba (infografika)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
najlepiej dawać porno zdjęcia to od razu ruch gwarantowany ...
odpowiedź
User
homar
porno jak porno, ale zdjęcia i filmy "kojarzące się" mają jak najbardziej ugruntowaną pozycję. Tylko jak już to robić to ze smakiem i wyczuciem...
odpowiedź
User
fred
Zależy na czym tak naprawdę nam zależy. W większości przypadków chodzi o przekierowanie facebookowiczów na serwisy, a nie o czyste podzielenie się zdjęciem czy video.

Problemem jest tu to o czym pisze homar, czyli inteligenty marketing. Czyli jak poprzez podzielenie się zdjęciem czy video zwiększyć popularność naszego serwisu czy produktu.
odpowiedź