Marki reagują na historyczny lot Polaka w kosmos. Wysyp memów

Po 47 latach od historycznego lotu Mirosława Heraszewskiego, 25 czerwca drugi Polak poleciał w kosmos. Sławomir Uznański-Wiśniewski został członkiem załogi misji Ax-4 na Międzynarodową Stację Kosmiczną (ISS). Część marek wykazała się refleksem, przygotowując ‘kosmiczne’ RTM-y, nawiązujące do lotu Polaka.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Marki reagują na historyczny lot Polaka w kosmos. Wysyp memów
fot. screen Fb

“LOT warty Uznania” to gra słów przygotowana przez Polskie Linie Lotnicze LOT, opublikowana w towarzystwie ciekawej grafiki (publikacja 10 czerwca, czyli w pierwotnym terminie startu misji). RTM wzbudził zainteresowanie użytkowników mediów społecznościowych, którzy wskazywali, że podoba im się zarówna grafika jak i gra słów: “Fajna grafika. Klimat jest.”, , “Ale łaaaaadnie LOT, jak zwykle klasa”, “LOT zaczyna bawić się słowami jak Ikea”.

grafika

Wywołana do tablicy IKEA również tradycyjnie już skorzystała z okazji i uderzyła w żartobliwe tony, pytając w poście czy w rakiecie klaszcze się po dokowaniu.  

grafika

Kolejny RTM IKEI, opatrzony hasłem “No i poleciał” dotyczył misia – astronauty.  

grafika

Żabka natomiast zaoferowała klientom kosmiczne menu: astropierogi, astrozupę pomidorową oraz astrodeser.  

“Z okazji startu misji kosmicznej Ax-4 wpadnij do Żabki i zapytaj o kosmiczne menu od Lyofood – stworzone z myślą o misjach poza ziemią” – zachęcała sieć sklepów.  

grafika

                                            

grafika

Również firma Labo Print - Advertising Production House, która wyprodukowała wspomniane opakowania produktów Lyofood, przygotowała krótki film “Smak kosmosu”, nawiązujący do misji kosmicznej.

grafika

 Inspost postawił wyłącznie na dwa krótkie wpisy: w dniu startu misji (“Poszło! Kosmiczna paczka w drodze.”) oraz dzień później (“Paczka dostarczona”).

grafika
grafika

W RTM-owej zabawie nie zabrakło także Biedronki, która przygotowała grafikę astronauty z zakupami z dyskontu, opatrzoną hasłem: “Wszystko to, co niezbędne”.  

grafika

PKP Intercity postanowiło natomiast skomentować wpis OficjalneZero na platformie X, sugerując że astronauci w pociągu mieliby więcej miejsca na nogi.  

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]