Marki reagują na historyczny lot Polaka w kosmos. Wysyp memów

Po 47 latach od historycznego lotu Mirosława Heraszewskiego, 25 czerwca drugi Polak poleciał w kosmos. Sławomir Uznański-Wiśniewski został członkiem załogi misji Ax-4 na Międzynarodową Stację Kosmiczną (ISS). Część marek wykazała się refleksem, przygotowując ‘kosmiczne’ RTM-y, nawiązujące do lotu Polaka.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Marki reagują na historyczny lot Polaka w kosmos. Wysyp memów
fot. screen Fb

“LOT warty Uznania” to gra słów przygotowana przez Polskie Linie Lotnicze LOT, opublikowana w towarzystwie ciekawej grafiki (publikacja 10 czerwca, czyli w pierwotnym terminie startu misji). RTM wzbudził zainteresowanie użytkowników mediów społecznościowych, którzy wskazywali, że podoba im się zarówna grafika jak i gra słów: “Fajna grafika. Klimat jest.”, , “Ale łaaaaadnie LOT, jak zwykle klasa”, “LOT zaczyna bawić się słowami jak Ikea”.

grafika

Wywołana do tablicy IKEA również tradycyjnie już skorzystała z okazji i uderzyła w żartobliwe tony, pytając w poście czy w rakiecie klaszcze się po dokowaniu.  

grafika

Kolejny RTM IKEI, opatrzony hasłem “No i poleciał” dotyczył misia – astronauty.  

grafika

Żabka natomiast zaoferowała klientom kosmiczne menu: astropierogi, astrozupę pomidorową oraz astrodeser.  

“Z okazji startu misji kosmicznej Ax-4 wpadnij do Żabki i zapytaj o kosmiczne menu od Lyofood – stworzone z myślą o misjach poza ziemią” – zachęcała sieć sklepów.  

grafika

                                            

grafika

Również firma Labo Print - Advertising Production House, która wyprodukowała wspomniane opakowania produktów Lyofood, przygotowała krótki film “Smak kosmosu”, nawiązujący do misji kosmicznej.

grafika

 Inspost postawił wyłącznie na dwa krótkie wpisy: w dniu startu misji (“Poszło! Kosmiczna paczka w drodze.”) oraz dzień później (“Paczka dostarczona”).

grafika
grafika

W RTM-owej zabawie nie zabrakło także Biedronki, która przygotowała grafikę astronauty z zakupami z dyskontu, opatrzoną hasłem: “Wszystko to, co niezbędne”.  

grafika

PKP Intercity postanowiło natomiast skomentować wpis OficjalneZero na platformie X, sugerując że astronauci w pociągu mieliby więcej miejsca na nogi.  

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu