SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marks&Spencer reaktywuje kampanię „This is not just” (wideo)

Brytyjska sieć handlowa Marks&Spencer po 12 latach wraca do kampanii marketingowej „This is not just” i hasła “This is not just food... This is M&S Food”.

Article

Oryginalna kampania „This is not just” była prowadzona przez M&S w latach 2004-2007. Reklamy określane jako "food porn" prezentowały zbliżenia na potrawy w zwolnionym tempie. Dzięki kampanii sieć wypromowała swój spożywczy biznes, notując w jej czasie wysokie wzrosty sprzedaży.

Teraz M&S sięga po sprawdzony pomysł w związku z pogarszającymi się wynikami. W ostatnim sezonie świątecznym, kluczowym dla działalności sieci, zanotowała ona spadek sprzedaży o 2,1 proc.

 

W obecnej kampanii ludzie podczas wykonywania swoich codziennych obowiązków nagle zaczynają zmysłowo opisywać potrawy oferowane przez M&S, takie jak szkocki łosoś, kalafior zapiekany w serze, czy pizza. I tak jak w spotach sprzed kilkunastu lat, prezentowane są zbliżenia na te potrawy.

 

Kampanii w telewizji towarzyszą działania online, w radiu, prasie i sklepach. Za kreację odpowiada agencja Grey London.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Marks&Spencer reaktywuje kampanię „This is not just” (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl