Marlena Stremler-Matysiak global PR managerem w Brand24

Od maja Marlena Stremler-Matysiak objęła nowo utworzone stanowisko global PR managera w Brand24, firmie zajmującej się analityką internetu. Ma odpowiadać za budowanie widoczności marki w Polsce i na świecie m.in. przez pozycjonowanie marki na kluczowych wydarzeniach branżowych i ekspertów firmy w mediach.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Marlena Stremler-Matysiak global PR managerem w Brand24
fot.archiwum prywatne

“Są propozycje, którym się nie odmawia. I taką właśnie całkiem niedawno otrzymałam. Od maja objęłam stanowisko Global PR Manager w Brand24! Po 4 latach freelance’u czas dać się usidlić. A tak na serio, dać sobie szansę na świeżą energię ⚡ Nadchodzi intensywny rozwój, mnóstwo ambitnych zadań i zwrot w kierunku, który od dawna budził moją szczerą ciekawość. W związku z tą zmianą będę jeszcze więcej mówić o tym, jak skutecznie spotykać klienta z marką. I wiedzieć, co z tych spotkań wynika” – napisała Stremler-Matysiak w swoich mediach społecznościowych.

Brand24 na PR managerkę

W Brand24 ma odpowiadać za budowanie widoczności marki, zarówno w Polsce, jak i globalnie. Ma także zadbać o obecność marki na kluczowych wydarzeniach branżowych, a także obecność ekspertów firmy w mediach.  

– Moim celem jest wzmacnianie świadomości, że klientocentryczność opiera się nie tylko na intencjach, ale przede wszystkim na analizie danych. Komunikacja bez monitoringu jest dla mnie jak jazda samochodem bez okularów –   mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Stremler-Matysiak.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"