SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marta Andreasik: z Kompanii Piwowarskiej do Huuuge Games

Marta Andreasik, która przez ostatnie 9 lat pracowała w dziale public relations Kompanii Piwowarskiej, przeszła do produkującej gry wideo spółki Huuuge Games - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Marta Andreasik Article

Andreasik z początkiem stycznia objęła stanowisko PR project managera. Poprzednio przez blisko 9 lat pracowała w Kompanii Piwowarskiej.

Przez ostatnie niecałe trzy lata była tam kierownikiem ds. komunikacji zewnętrznej. Wcześniej,w latach 2015-2018 pełniła funkcję specjalisty ds. PR w zakresie corporate affairs. Przedtem,jako brand public relations specialist odpowiadała za marki Grolsch, Redd's, Książęce, Tyskie.

Przed dołączeniem do Kompanii Piwowarskiej pracowała w agencji Weber Shandwick, m.in. jako public relations senior account executive. Pracowała także jako marketing and public realtions executive w The Route Development Group i Public Relations, marketing & administration associate w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.

Jest absolwentką ekonomii i dziennikarstwa w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie oraz studiów podyplomowych w University of Salford (kierunek Business Studies with Marketing Management) i Uniwersytecie SWPS (kierunek Certified Translatons).

Obowiązki Andreasik w Kompanii Piwowarskiej przejęła Natalia Rostkowska.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Marta Andreasik: z Kompanii Piwowarskiej do Huuuge Games

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kasia
Oj, pani specjalistka która twierdzi, że była kierownikiem?
0 0
odpowiedź
User
Voila
A co z Gębska?
1 0
odpowiedź