SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marta Bartosik digital directorem w MediaCom Warszawa

Marta Bartosik została digital directorem w domu mediowym MediaCom Warszawa (GroupM) - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z agencją związana jest od 4 lat.

Marta BartosikMarta Bartosik

Na nowym stanowisku Marta Bartosik będzie kierowała nowym, zintegrowanym działem internetowym, łączącym wszystkie kompetencje MediaComu w zakresie zakupu mediów, jak i wsparcia narzędziowo-analitycznego oraz tworzenia digitalowych rozwiązań biznesowych.

Będzie odpowiedzialna m.in. za rozwój portfolio usług i produktów z zakresu komunikacji w internecie przy bliskiej współpracy z GroupM, wsparcie strategiczne tzw. digitalowych zespołów klienckich oraz koordynację projektów w obszarze szeroko pojętego digitalu, realizowanych dla klientów agencji przez zespół ekspercki (MediaCom Response).

- Zmiany struktury podyktowane są dynamicznym wzrostem znaczenia digitalu w mediamiksie, gdzie odpowiednia synergia poszczególnych kanałów jest kluczowym elementem sukcesu działań marketingowych - uzasadnia Jakub Kossut, CEO MediaCom Warszawa - Jako agencja content & connection oferujemy swoim klientom długofalowe partnerstwo nie tylko w obszarze zakupu mediów digitalowych, ale również consulting w tematach okołodigitalowych, takich jak integracja danych, webanalityka czy też rozwój sklepów e-commerce, współpraca z partnerami zewnętrznymi oraz optymalizacja procesów sprzedażowych z pogłębioną strategią personalizacji na każdym z etapów ścieżek zakupowych - wylicza.

MediaCom Warszawa stawia w tym zakresie na bliską współpracę z GroupM, ponieważ w tej strukturze realizowane są specjalistyczne działania z zakresu search, social, performance i AdOps. Ponadto GroupM wspiera Mediacom poprzez wyspecjalizowane rozwiązania oferowane przez Xaxis, Light Reaction oraz plista. - Większe zintegrowanie zespołów daje nam silną przewagę w tworzeniu unikalnych rozwiązań dla naszych klientów i możliwości jeszcze skuteczniejszej realizacji ich celów biznesowych. Całość zmiany w obszarze digitalu wypracowana była w ciągu ostatnich kilku miesięcy z udziałem Zarządu, Dyrektorów oraz Digital Leadów, których rozległe kompetencje pozwoliły na stworzenie rozwiązania adresującego rosnące potrzeby naszych klientów w obszarze szeroko rozumianego digitalu - uzasadnia Jakub Kossut.

Marta Bartosik do zespołu MediaCom Warszawa dołączyła w połowie 2014 roku. Przez pierwsze miesiące pracowała jako response specialist, a potem jako senior response specialist. Przez kolejny rok jako response manager pracowała dla takich klientów, jak Volkswagen Group, Danone, Grupa Pracuj.pl, Euroloan, P&G, Pekao SA, Bioderma. Wiosną 2016 roku objęła stanowisko investment associate director - head of MediaCom Response. Rok później została response performance directorem.

Przed dołączeniem do MediaComu przez blisko półtora roku pracowała w domu mediowym Zenith (Publicis Media), gdzie kolejno pełniła funkcje juior SEM specialist, SEM specialist i search strategy senior specialist. Wcześniej pracowała też w Hair Lab i ClickAd Group.

Jest absolwentką Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Dołącz do dyskusji: Marta Bartosik digital directorem w MediaCom Warszawa

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Herb
"Zmiany struktury podyktowane są dynamicznym wzrostem znaczenia digitalu w mediamiksie, gdzie odpowiednia synergia poszczególnych kanałów jest kluczowym elementem sukcesu działań marketingowych"

Jest "synergia", jest pro :)
odpowiedź