SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marta Cwalina-Śliwińska dyrektorką marketingu Black Red White

Marta Cwalina-Śliwińska objęła stanowisko dyrektorki marketingu produkującej meble firmy Black Red White.

Marta Cwalina-Śliwińska, fot. cwalinamarketing.plArticle

Marta Cwalina-Śliwińska ma ponad 12-letnie doświadczenie zawodowe w marketingu, w ostatnich latach dodatkowo rozwija się jako coach i mentorka bznesu. Specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych oraz budowaniu marek.

Pracowała dla takich brandów jak M&M's, Snickers, Twix, Mars, Bounty i Milky Way. Przez 12 lat była związana z koncernem Mars.

Black Red White w ostatnich latach nie realizowała szeroko zasięgowych kampanii reklamowych. Ostatnią aktywacją tego typu była wizerunkowa akcja „Robimy dom. Cały dom!” z 2019 roku, kontynuacja platformy komunikacyjnej "Trzech mistrzów". Przygotowały ją Heart&Brain (kracja), Havas Media (zakup mediów) i OTO Film (produkcja).  „Robimy dom. Cały dom!” przekonywała klientów, że salony meblowe BRW to miejsca, w których każdy znajdzie to, czego aktualnie szuka.

Dołącz do dyskusji: Marta Cwalina-Śliwińska dyrektorką marketingu Black Red White

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl